Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
- Likes 1
Comment
-
Beste Ipie je begrijpt hopenlijkwel dat je nu de uitdaging van vandaag hebt verknalt? Het idee was om 30 nummers van de Dire Straits op een rij te posten. Dat gaat nu niet meer lukken omdat jij zo nodig een nummer van Toto er tusen moest plaatsen!
Maar goed, ik vergeef je het direct omdat dit inderdaad een goed nummer is EN omdat het wel een hele mooie uitvoering is EN omdat Nick en Simon er inderdaad nog wat van kunnen leren EN omdat het leuk was om te zien dat To (van Toto) een lach-kick had op het einde van het nummer
-
Ach Slome Joop, dat stukje van 30 nrs. van Dire Straits heb ik denk ik over het hoofd
gezien ik zie het nergens staan, sorry sorry mocht
het zo zijn........Ps.Zal een
ander nr. van hun toevoegen. bedankt mocht het zo zijn, groetjes!!
-
Comment
-
Zoveel goede muziek, mijn vak geweest.
Zelfs de beste band niet laten horen uit Nederland
SUPER!! ! ( maar volgens Slome Joop moeten we even wachten....Last edited by Ipie; 12 August 2019, 18:12.
-
Ja Ipie , ik zal het proces een beetje versnellen door twee clips te posten.
\Volgens mij zij dit twee wat minder bekende nummers (ik kan me vergissen, want ik ben nooit zo op de hoogte geweest van wat wel en niet populair is)
Ze staan wel hoog in mijn lijstje goede Dire Straits nummers.
- Likes 1
Comment
-
Omdat mijn zoontje vroeg hoe dit nummer ook alweer heette..Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 2
Comment
-
Houd van de golden oldies en mijn zoon gelukkig ook. Wat dat betreft kijken mensen altijd raar op als zo’n klein mannetje vraagt voor muziek uit de 70er jaren. Hij speelt ook Beethoven op de piano en springt daarna door de kamer op hardstyle of gabber. Hij kan ook een aardig potje drummen, meestal Metallica of Black Sabbath o.i.d., vind het heerlijk dat hij zo’n brede muzieksmaak heeft
-
Heel goed, die is fatsoenlijk opgevoed
-
Speciaal voor de gene voor mijn grote ( verrassing ) Slome Joop....!
Duurt maar een uurtje voor dat ze je in een busje op komen halen....................LOL!
Comment
-
Deze heb ik al eerder gepost, maar speciaal voor Ipie omdat dit zo goed is en ja, ik luister het nu en zo heet het topic "Naar wat luister je nu"
Als je dit goed vind, hier is het hele optreden:
Comment
-
â–º Bonobo's last show of the infamous North Borders tour live from Alexandra Palace.â–º Subscribe to our YT channel: http://blrrm.tv/subscribe
Comment