Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Kennen jullie deze nog??
Music video by Green Jelly performing Three Little Pigs. (C) 1993 Volcano Entertainment II, LLC #GreenJelly #ThreeLittlePigs #Vevo"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Nu we toch met beestjes bezig zijn....
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
Primus rules ! Die vergeet ik nooit meer, kwam na de zomervakantie weer op mijn kamer in Apeldoorn en een klasgenoot nodigde mij uit voor een joint. Toen blowde ik nog niet zo lang, had de hele vakantie niks gerookt. 3 Jointjes later zaten we dik te spacen op Tales from the Punchbowl. Wat een coole band is dat !
-
Wij gingen compleet uit onze plaat in onze stamkroeg als ze dit draaiden! Moshpit!!
Hoezo, kind kan de bas doen???
-
Prince, "When Doves Cry" Purple Rain Deluxe is out now! Follow Prince: Facebook: https://Prince.lnk.to/1995-2010FI!wdc Instagram: https://Prince.lnk.to/1995-..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
Belgian asociality!!Provided to YouTube by Parlophone Belgium Moeidoenie · Belgian Asociality Adenosine Trifosfaat Preparaat ℗ 1994 The copyright in this sound recording is owne..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
Let ook even op de bassist, die is later nog bij een bandje gaan spelen dat redelijk bekend is... Beetje jammer dat hij daar niet zo goed uit de verf komt, die funky sound hoor je daar niet zo terug.
Music video by Infectious Grooves performing Violent & Funky. (C) 1994 SONY BMG MUSIC ENTERTAINMENTEen dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
Comment