Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Tot de schijt ons doodt!!
NEUK!
Provided to YouTube by The-Source Oud, Zielig En Vervelend · Neuk! Tot De Schijt Ons Doodt ℗ 1998 Djax Records Released on: 1998-01-01 Auto-generated by YouT..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Last edited by OudHollander; 21 September 2019, 21:29.
- Likes 1
Comment
-
Rowwen heze, gratis optreden ter promotie van hun eerste album. 15 jaar geloof ik. Duurde ook iets van 2 minuten, weg bril! Met -6 geen pretje, ik heb mij helemaal kapot gezocht naar mijn fiets! Bij het ontbijt mam over de rooie, ik bont en blauw en een kater. Pap: hoe was het?
GAAF!!
-
There’s a bitch in the pit !
Ze brak al eens een vinger, kwam thuis met een blauw oog en nadat ze een tumor uit haar borst verwijderde stond ze evengoed vooraan. Ze doet graag een beetje crowdsurfen. Mag wel stellen dat ze haar sporen heeft verdiend.
Ze is gestopt met blowen anders was het de ideale vrouw
Oh ja, wall of death, dat was op Rock Werchter, uiteraard weer bij de Heideroosjes
-
Pitbitch ja, ik wou je niet beledigen
Mooi man
-
Provided to YouTube by Sony Music Entertainment Deep Inside · Incubus S.C.I.E.N.C.E. ℗ 1997 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment Released on:..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
Oke Kroket,
Wat jij kan kan ik ook!!
Music video by Crystal Waters performing Gypsy Woman (She's Homeless). (C) 1991 PolyGram Records Inc. #CrystalWaters #GypsyWoman #Vevo"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
En anders kan ik altijd "ozewiezewoze" nog inzetten, daarmee krijg ik elk liedje uit de kop: https://youtu.be/aLexqL-FjP4
(En de gemiddelde collega compleet gestoord )
-
15 woorden voor een tekst, geweldig nummer
Was altijd mijn favoriete cover!!
Wont you believe it, its just my luck
No recess
You're in high school againMusic video by Nirvana performing School (Live And Loud, Seattle / 1993). © 2013 UMG Recordings, Inc. http://vevo.ly/aV0LJA"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
Waarom zij niet bekender is snap ik niks van!
Misschien omdat alle hits zo verschillen van elkaar? Dat is juist het gave aan Kelis!
Milkshake
Trick me
I Hate you so much right now...
Pomp die boxen!
Music video by Kelis performing Acapella. (C) 2010 will.i.am Music Group / Interscope Records"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
Comment
-
Ganjax -> https://archive.org/details/HOLYMOUNTAIN_201806 weliswaar in niet zo'n goede kwaliteit maar toch wel te bekijken
Comment