Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
http://wfuv.org • Follow @wfuv: http://ow.ly/flLAg Kurt Vile performs "Pretty Pimpin" live in Studio A. Recorded 8/5/2015. Host: Russ Borris Engineer: Caroli..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Comment
-
Eerst was ik fan van hem.
Toen zou hij optreden op Pinkpop en zat ik klaar met mijn opname apparatuur, want het grootste deel van Pinkpop wordt/werd uitgezonden op radio en TV. Daar schijnt ook een deal met de artiesten over te zijn. Toen Manu Chau op het punt stond om het podium te betreden begon hij heibel te maken omdat hij niet wilde dat zijn optrede zou worden uitgezonden. Hij hield voet bij stuk en dreigde zijn optrede af te lasten als het uitgezonden werd, dus won hij en werd het niet uitgezonden. Daar zat ik met mijn opname apparatuur, voor Jan met de korte achterlul. Sindsdien is het mannetje Chau in mijn waardering naar beneden gekelderd en kan ik lang niet meer zo genieten van zijn muziek. Wel grappig om te merken dat sympathie voor een artiest mede bepalend is of je de muziek kan waarderen.
-
Kan hem ook geen ongelijk geven hoor, kijk ik weet natuurlijk niet wat er was afgesproken en dat ze vaak van die geintjes uithalen met artiesten dan vragen ze on the spot dat ze worden opgenomen en live word uitgezonden wat niet afgesproken was, een nummer live spelen waarvan nog is gezegd dat ze dat nummer niet wilde spelen etc. Hij wilde daar een bepaald bedrag voor hebben en ze gingen niet akkoord, maar on the spot toch zeggen dat het live word uitgezonden ..soomige gaan erin mee bang om fans te verliezen. Ja dan zat je daar met de vhs in handen, of tv recorder
Valt mee maar het gaat wel wat invloed hebben hoe je zijn of haar muziek zal beleven mee eens.
-
-
Als kind wou ik altijd Harmonica zijn. Ik had met carnaval een wit jasje aan en een harmonica omhangen, mooie tijden
Super film, geweldige muziek!
Standoff goed tegen slecht, wit zwart
Wel altijd afgevraagd waarom er midden in de woestijn een boog met een bel gebouwd is, maar goedOnce Upon a Time in the West (Italian: C'era una volta il West) is a 1968 epic Spaghetti Western Technicolor film in Techniscope directed by Sergio Leone. It..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
Comment