Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Comment,Rate up,and Subscribe Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as critici...
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Heerlijk, vergeet het nooit dat NIN dit speelde als laatste nummer voordat die flikkerband metalica op kwam treden op rock werchter toen het nog tof was,lange tijd voor de anti inrijblokken en zwaar bewapende agenten tegen die gasten van het geloof van de liefde, geniaal.
nu we toch met kwaliteit bezig zijn, het liefste pleur ik alles van NIN neer, het is wat geminderd maar er is effe een tijd geweest dat ik ermee opstond en er mee ging slapen gvd 3x live gezien op 1 week, heerlijk nu het eerste deel van watchmen gezien en de muziek is heerlijk ouderwetse NIN.
fijn om te zien dat ik niet de enige NIN maniak ben
Een beetje late reactie, maar ik heb echt zitten genieten van de plaatjes van Bowie en NIN.
Bowie heb ik al aardig wat muziek van in mijn collectie, maar NIN nog niet, daar moet ik duidelijk wat aan gaan doen.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Om een of andere reden moest ik al lachen voordat ik op de link had geklikt.
En ik bleef maar door lachen nadat ik op play had gedrukt. Zelfs je muziek is komisch in de positieve zin eh
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Published on Apr 18, 2016 Taken from the album Sea Of Ethanol by Indian Askin *sshole Down is written by N. Ayala & T.A. de Vries Produced by Peter Kriek and...
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment