Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Backstage bij een festival ontmoet, aardige manne.
Ontzettend slap mee geouwehoerd, vooral na die fles whiskey!
Heerlijk nummer voor op de weg!Song : Home Music : Stuurbaard Bakkebaard Video : Michel Weidemands Photo's Max Italiaander Featuring : VW Sambabus (Driver : Jan Wessel) Around 15.000 still..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 1
Comment
-
Mag ik jullie de beste cover ooit presenteren??
Aangezien we net de slechtste gehad hebben...
Jimi is een van de reden dat ik gitaar ben gaan spelen, maar ik moest snel een andere held zoeken. Die lat lag als beginner iets te hoog....
Nu nog steeds eigenlijk, hehehe
Origineel is van Bob Dylan. Als je die luistert en vergelijkt kun je alleen maar toegeven dat het waanzinnig goed gedaan is door meneer Hendrix!!
Geniet van je favoriete video's en muziek, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
De 'Belgische Johan'!!
Doet mij daar erg veel aan denken bij sommige nummers.
Ik zag ze ooit toen ze nog Mintzkov Luna waren. Erg goed live!
Geniet van je favoriete video's en muziek, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
Geniet van je favoriete video's en muziek, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
- Likes 1
Comment
Comment