Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Ontzettend mooi nummer. Hoe harder hoe beter!!
1993 alweer....Provided to YouTube by Universal Music Group Overfloater · Soundgarden Down On The Upside ℗ 1996 A&M Records Released on: 1993-05-03 Producer, Studio Personn..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Er was geen plek op de wc.
Nee, ik heb geen flauw idee. Het lijkt me eerder een ruimte waar voeding verwerkt werd, daar heb je ook vaak tegels van vloer tot plafond. Vaak worden oudere gebouwen in delen verhuurd aan kunstenaars en creatievelingen allerlei. Tot deze een nieuwe bestemming krijgen...
-
De welbekende badkamer galm en daarom even het volgende:
(zie hieronder)
-
-
Deze moet gewoon keihard!!
Wat ontzettend gaaf dit!! Wow
Saudade "Lions" (Feat. D. Randall Blythe and Lee Scratch Perry). Stream / Download - https://smarturl.it/SaudadeLions "Lions" performed by D. Randall Blythe ..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Comment
-
Check het gitaarwerk van Floods maar eens! Ik zal hem hieronder posten. Je moet denk ik wel gitarist zijn om te vatten hoe ontzettend moeilijk die is. Outro is ook waanzinnig
Hun beste Flip! Mooooie herinneringen
-
Notabene mijn broertje kwam thuis met dat album, hij gaat voor de hardcore en terror, kan je nagaan :p
-
Comment