Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Om 13:00 komt de zwaarste lijst op StuBru, aangezien het pasen is hierbij al een leuk voorproefje...
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
We gaan leven in een anderhalvemetersamenleving. En dat gaan we merken. Luister op Spotify: https://open.spotify.com/track/0YgE3CJxYpKqNXNFrSqB2n Met dank aa..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Ik kan dus helemaal niks met die Lubach met zijn klapvee en gescripte grapjes, nog erger dan Mathijs van Nieuwkerk en daar lopen hele volksstammen mee weg. Die Meren vind ik ook 3 x niks, bij gebrek aan talent scoren met liedjes over sex...
Kan goed aan mij liggen maar moest het even kwijt
-
Ik kijk eigenlijk nooit naar Lubach. Dat is dan toeval en dan een heel programma kijken lukt mij niet, maar zijn hoogtepunten zijn erg goed.
Merol heeft een leuke docu, muziekaal is het niks nee. Maar ik heb wel respect voor wat ze doet en ik vindt haar los van haar muziek een tof wijf
Samen is het wel wat, leuke tekst
-
Comment
-
Bij Lenny heb ik voor de 1ste keer gecrowdsurfed. Tenminste, dat ik mij bewust was. De dronken pogingen voorafgaand tel ik niet mee
-
2e keer pinkpop was ik erbij. Was wel ok. Hij probeerde bijna wanhopig om Love te laten Rulen, maar het publiek deed niet mee. Was gewoon komisch om te zien. Blijkbaar brulde het hele veld de eerste keer dat hij er was het nummer vol overgave mee, en de beste man wou dat ff overdoen. Nee dus
-
-
Dit is het mooiste wat de man gemaakt heeft!
Vreemd genoeg geen versie van te vinden die beter klinkt. Dat stukje videoband is grijs gedraaid bij mij, dat zullen meer mensen hebben
Woodstock 1969 Jimi Hendrix Villanova Junction Blues"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 2
Comment
-
De modetrend die ze startte vindt ik persoonlijk belangrijker
Daar hebben we nog profijt van!
-
Het valt je nu pas op Silas Of is je smaak gewoon wat verandert? Ik vond leila k bv verschrikkelijk vroegah, maar als ik de clips nu zo terug zie denk ik toch wel van verdorie was helemaal zo slecht nog niet.
@Toelli Ghehehe het neemt wel wat af helaas.
Comment