Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
- Likes 1
-
Dat was voor mijn tijd en ken LZ alleen van dat bekende liedje.
Maar inderdaad het klinkt niet slecht. EN de tekst is OK.
-
Led Zeppelin is ook van voor mijn tijd, maar dat maakt mij niet uit. Het is een must voor iedere rocker. Ik vind eigenlijk al hun albums goed, behalve "In Through the Out Door" vind ik wat minder. Ik zou zeggen ga ze ontdekken
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Om eerlijk te zijn ook niet helemaal mijn ding, net wat Q zegt, te gladjes voor mijn gevoel.
-
Bedankt voor jullie mening, daar vroeg ik om. Live zijn ze zeker beter, maar ik deel jullie mening! Vergeleken met vorig werk is dit ondermaats. De 1e vindt ik nog gaan, maar de 2e vindt ik nix. De songs zijn te kort en er ontbreekt een betere en langere gitaarsolo. Te makkelijk gemaakt en te gladderig. En dan te bedenken dat ik op 16 oktober de nieuwe cd en t shirt krijg. Er is een nieuwe gitarist (zijn broer) bij gekomen, maar ik hoor het niet echt terug??....
-
Ik ben geen fan van Nick en Simon, maar bij a alles wat ze hebben gecoverd van Simon en Garfunkel is super
https://youtu.be/aUgIOePyL8c deze bijvoorbeeld.
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 1
Comment
-
Ik ben altijd opzoek naar de de originele zangers van gecoverde liedjes. En deze vind ik heel speciaal nooit over nagedacht maar die hebben ze wel over de streep gebracht. En heel veel bekendheid vergaart. Hij is ook de creatie van black Betty van ram jam en where did you sleep last night van nirvana. Alle3 de versies stuk verbetering. Maar in de goeie ouwe tijd!!!
Comment
-
Een fantastisch voorbeeld van een cover die beter is dan origineel.
Vooral het verschil in vibe is geweldig; in de tijd van John waren ze blijkbaar nog erg positief over de boodschappen van dit nummer. "Dat zou gaaf zijn he, laten we daar voor gaan zorgen!"
Maynard van A Perfect Circle staat er anders tegenover; "Het zou zeker erg mooi zijn, maar vergeet het maar. Lukt nooit"
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Comment