Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Na Jimi komt Kurt
Kurt is mijn held. Mensen begonnen mij Kurt te noemen, geen idee waarom. Bleek ik er precies zo bij te lopen, lang blond haar met versleten kleding, fendertje...
Ik was grunge voor het die naam had, al was ik mij daar totaal niet van bewust. Het sprak mij wel direct aan!
Dit concert is nergens in zijn geheel te vinden, ik heb hem helemaal nog op vhs staan, van mtv opgenomen toendertijd. Samen met nog wat andere tapes ga ik die binnenkort om laten zetten op dvd. Grijs gedraaid dus dat is nog afwchten hoe het gaat worden.
Live and loud, beste optreden van Nirvana, vooral kwa geluid!!
AND IF YOU WOULD MIND I WOULD LIKE TO BLEW...
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 2
Comment
-
Na Kurt komt Jerry
Kurt is oke, maar als gitarist ben je al snel uitgekeken op zijn muziek. Die is supermegafantastisch, maar technisch voor beginnelingen.
Enter Alice In Chains
Jerry is de gitaarman, en een graadje hoger.
Na al die jaren blijft het geweldig om Dirt of Facelift aan te zetten en deze lekker mee te spelen! Keihard!!
Facelift was mijn eerste kennismaking, en dit nummer sprong erboven uit voor mij. 4 solo's, geweldige zang
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 1
Comment
-
All rights belong to Telmavar Records LTD and Asaf Avidan. All songs written, composed and produced by Asaf Avidan Cinematography - Ori Bahat & Etienne Jeann...Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
N/A (6) Featuring Rosina - Fables And Fairytales // Label: Crosstown Rebels // Catalog#: CRM 054 // Country: UK // Released: 2009 // http://www.discogs.com/N...Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 1
Comment
Comment