Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Last edited by Silas; 22 November 2020, 08:07.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 1
-
Yeah!!
Na maanden eindelijk de gitaar weer eens opgepakt. Werd gvd tijd, ik heb een hoop stress weg weten te spelen!!
Mijn allereerste gitaarheld was Izzy. Met zijn enorme witte hollowbody gitaar het mogelijk maken dat meneer Slash zijn ding kan doen. Ik had vrij snel door dat al dat patserige gesolo niks voor mij was...
Izzy heeft een heel groot deel van de GnR nummers (mee)geschreven, waaronder meesterwerken als Pretty Tied Up, You Could Be Mine, Dont Cry, Patience, Double Talkin Jive (!), You Aint The First...Out Ta Get Me, Anything Goes, My Michelle.... kan nog wel ff doorgaan
Deze is samen met Slash geschreven, en erg tof nummer om te spelen!
IZZY!
Nadat de beste man weg is gegaan betekend gnr niks meer voor mij eerlijk gezegd. Fuck Axl"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Mevr. Kip had vannacht een slaappil op en wat THC olie, daar gaat ze altijd van kakelen en ik vertelde haar net dat dat gebazel mij deed denken aan dit nummer van GnR..
Provided to YouTube by Universal Music Group You Could Be Mine · Guns N' Roses Use Your Illusion II ℗ A Geffen Records Release; ℗ 1991 UMG Recordings, Inc. R...Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 5
Comment
-
Geschreven door Izzy!!!
Yeah!!!
-
Heb dat album grijs gedraaid toen ik nog een kuiken was..
-
Idem! Ik had 1 gekocht en een kameraad 2. En dan steeds de cd meenemen als we naar elkaar toegingen
"1 is beter! Nee man, 2!!!" Hehehe
Was het eerste nummer dat uitkwam van de Ilusions, en die regel tekst stond in de hoes van Appetite. "With your bitch slap rappin' and...."
Dont Cry was ook bekend. Hoorde bij hun allereeste nummers, MET die waanzinnige solo!!
-
Geinspireerd door Flip hierboven
Dont Cry hoorde tot hun vroegere demo's, nog van voor Appetite. Het nummer zelf vindt ik niet zo bijzonder, maar die solo is echt fantastisch!!
Luister daar naar eens goed naar, die zit waanzinnig goed in elkaar! Die break waarbij net net voelt alsof Slash effe alles omgooit. Stoer
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 2
Comment
Comment