Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
- Likes 2
Comment
-
Mijn zoon heeft ook drummen geleerd dmv Rockband en Gitaar Hero. Met 8 jaar hebben wij hem op drumles gedaan.
Leuk dat gezicht van de leraar toen hij vroeg of hij een voorkeur had voor een liedje om te leren. Doe maar Bark at the Moon van Black Sabbath kreeg hij te horen
-
Geweldig Flip, dat is opvoeden! Je krijgt of hebt wel spijt dat ie geen minder luidruchtig instrument uitgekozen heeft. Of je moet electrisch oefenen thuis, dat kan
Mijn eerste gitaarles: Ik wil rock, punk en metal spelen!
Leraar: das mooi, maar we gaan eerst de Labamba doen....
Die mafkees had bijna mijn muzikale ambities de grond ingeboord, snap ik nu nog nikss van.
Dus heb ik het zelf maar geleerd, zonder internet toen. Naar een optreden gaan, goed kijken en opschrijven wat je ziet. Direct naar huis en letterlijk uren oefenen op dat akkoord. Weken later erachter komen dat dat de C was
Ik heb zelf les gegeven aan een paar leerlingen, eentje was een waanzinnige Nirvana fan. Die heb ik dus laten spelen wat ie zelf wilde. Binnen 2-3 maanden konden we al met de cd meerammen!
-
Tweede keer dat ik Tom hier post. Independent artist, doet alles samen met zijn vriendin. Heeft de laatste weken verschillende nummers niet durven uitbrengen uit schrik dat zijn account geblokkeerd wordt. Heb je dan wel als independent artist, moet de fans wel kunnen bereiken. Ok, dus deze brengt hij wel uit. Schopt lekker tegen schenen die gast.
Comment
Comment