Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Van m'n leraar Frans kreeg ik altijd 'n 2 voor de moeite/aanwezigheid. Wat vondt ik dat altijd een moeilijke taal. Maar anderzijds zo ontiegelijk mooi. Hierbij m'n favo Franse liedje ever. Als ik het niet had opgezocht had ik niet eens geweten waar 't over ging
- Likes 2
Comment
-
Beetje jammer van het einde, maar wel mooi.
-
Dat deel ik niet hoor. Verschrikkelijke taal, en de eerste fransman of vrouw die ik aardig vindt moet ik nog tegenkomen. Maar die hoop heb ik al lang geleden opgegeven. Arrogant volkje. Sorry hoor, maar das nu eenmaal mijn ervaring. Zelfde geldt voor de franse belgen trouwens, vooral die in Brussel. Fuckers
Maar goed, niet alles is slecht. Er zijn een paar pareltjes van liedjes uit Fransenland. Beste muziek krijg je van ellende verdriet depressie en nog meer van dat soort negatieve invloeden. Dan zit je in Frankrijk wel goed. Zelfs Frans Bauer gaat ineens mooie muziek maken als ie daar een tijdje gaat wonen. Marseille is wel een aanrader, of Nice. Manmanmanman
-
Takketoelli. Daar heb ik zelf ook niet al te beste ervaringen mee. Heb 't puur over dit liedje
-
Am i That (asleep) or have i died?
127020782_1090244638094027_5933066709300145775_n.png
alrighty then
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
-
Lange zit, en voor de meesten saaie kost, vooral in het begin. Maar ik plaats hem toch
Ik vindt dit nummer helemaal fantastisch; mooie riffs, vette sfeer, vreemde ritmes, geweldige opbouw.....
OCEANSIZE beste mensen! Bestaan helaas niet meer..... voor mij de beste band ooit, en die kon ik gewoon gaan bekijken in Nijmegen voor 6,50!!
Na de set slap ouwehoeren over gitaarpedaaltjes met die kale gitarist, goeie avond!"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Over opbouw van een nummer gesproken.....
A PERFECT CIRCLE beste vrienden en vriendinnen van de kweek!
Maynard is misschien wel de beste zanger ooit, alhoewel ik altijd een top 3 aanhou. Er is geen beste in muziek trouwens, maar dat terzijde. En ja, hij zangt ook in een ander leuk bandje....
Voor mij moeten de teksten ook goed zijn, en hij stijgt ver boven iedereen uit die ik ken kwa tekst
Fantastische opbouw! Die Howedel is ook een waangitarist!!"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
Comment