Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Goeie boodschap en na jaren en jaren en jaren zeuren is het nu wel legaal in Jamaica. Misschien moeten wij dit soort teksten ook in onze carnavals muziek gaan verwerken, wie weet helpt het dan ook.
Jammer dat de beste man neergeknald is. Hij heeft veel goeie muziek gemaakt. Ik had dit concert op een bandje staan toen ik jong was, jeugd sentiment, het is geen officieel uitgebracht album. Ik weet niet zeker of het precies hetzelfde concert is, die ik had was destijds uitgezonden op de radio, het was een drieluik in Ahoi met spandau ballet, Peter Tosh en nog รฉรฉn die ik me niet meer herinner.
Hij zei ooit in een interview "als een noot niet klinkt gewoon omhoog benden totdat ie dat wel doet"
Als je vergelijkt met zijn albums zitten zijn optredens bomvol "fouten", allemaal gemaskeerd met bends, tremelo of met zijn arm erover, feedback...
Bij hem klonken zelfs de fouten mooi!!
Comment