Op zijn Belgisch dan maar..
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
edit: spotify embed is mislukt hier de youtube link
Muziek evolueert continu, en vaak klinkt alles wat nieuw is kut en wat oud is goud..
Ben altijd al een groot hiphop fan geweest, zowel new als oldschool, maar van de newschool is er maar weinig wat ik kan luisteren. De $uicide Boy$ is daar een mooie uitzondering in.
De genialiteit spat ervanaf, hoe ze bepaalde klemtonen verleggen en tien woorden in 1 seconde zeggen en vooral ook het enerverende gebruik van deccenia oude samples. En dan nog hun gekozen onderwerpen: waar de meeste rappers zweten om op een originele manier nog wat te kunnen zeggen over wapens en bitches, praten de $uicide boy$ daarnaast op een serieuze manier over hun mentale problemen en drugsmisbruik die gepaard gingen met hun toenemende bekendheid, zonder deze te verheerlijken.
Zo is bijvoorbeeld de titel van het nummer "That Just Isn't Empirically Possible" een verwijzing naar veelvoorkomende uitspraken van mensen die buiten een depressie zijn die degenen die depressief zijn vertellen om "op te vrolijken" of "van de zonnige kant te kijken". De titel van het nummer verwijst naar het gevoel dat je weet dat niets beter zal worden in je leven en dat het niet uitmaakt wat je doet om het te stoppen, het is gewoon niet iets dat niet mogelijk is.Last edited by parakweker; 15 July 2022, 15:44.Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.
- Likes 1
Comment
Comment