Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Ode aan Jimi HendrixFrom the album Calling Up Spirits - 1996. A song written by Jimi Hendrix.
- Likes 1
Comment
-
Yeah Dick Dale, mijn jeugdheld. Heb de eer gehad de man live te mogen aanschouwen een paar jaar geleden. Niet al te lang daarna overleed hij. Geweldig optreden, de bandleden waren allemaal een stuk jonger dan hem maar qua energie kom hij ze prima bijbenen. Flip waant zich weer aan het zwembad als 18 jarig kuiken in Lloret de Mar
-
Provided to YouTube by Universal Music GroupWaterfiets · Armand · The KikArmand & The Kik℗ 2015 Top Notch Music BV / Excelsior RecordingsReleased on: 2015-06...
- Likes 1
Comment
-
Alle hippies put your hands up. Prachtig nummer over het einde van de wereld door een nucleaire holocaust, Ik huil niet hoor, jij huilt! Heb je even 14 minuten?... Door dit nummer was ik eigenlijk in 1 klap Grateful dead fan, en ze hebben nog een paar fantastische uitvoeringen van dit nummer"From the middle night of a five night stand that were billed as the Dead's "Farewell Concerts," this is widely considered one of the greatest, and most emot...
Comment
Comment