Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Quantum Black holes | Gerard 't Hooft
Veel Amerikanen en Engelsen hebben moeite met zijn naam uit te spreken, maar ze proberen het wel.
Gerard vind het geen probleem, maar o.a. Leonard Susskind is serieus aan het oefenen geweest. Brian Green noemde hem al, de wetenschapper met de meest moeilijk uit te spreken naam.
​
Incorporating the gravitational force in theories of the sub-atomic particles is one of the greatest challenges in theoretical physics. Einstein predicted th...
Bij kwantum mechanica citeer ik graag Richard Feynman, als je denkt dat je het begrijpt, dan heb je er niets van begrepen.
Last edited by Gps; 23 September 2024, 15:51.Lets not criticize but legalize
Comment
-
Last edited by Kratos; 6 October 2024, 01:45.
- Likes 1
Comment
-
End of Days lekker nummer.
Maaru, als die David Icke gek is waarom word hem dan het zwijgen opgelegd ?
Haarlem, 26 september 2023 De staatssecretaris van J&V mag van de rechtbank David Icke de toegang tot het Schengengebied, incl. Nederland, ontzeggen. De staatssecretaris heeft hem voor 2 jaar de toegang ontzegd, omdat Icke een potentiële bedreiging vormt van de openbare orde
Ik durf echter wel te wedden dat de meeste mensen niet eens weten wie hij is.
Met chem trials heb ik grote moeite, en skeletons op de maan is nieuw voor mij.
Toch hebben we veel te veel mensen die blind de (r)overheid geloven.
Ik quote even Public Enemy - Fight the power
People, people we are the same
No we're not the same
'Cause we don't know the game
-
@GPS
They are not the same Indeed! Ik doe ook veel minder moeite om het mensen uit te leggen zoals voorheen.. Leef en laat leven want het leven is maar even. Het zal zo blijven na mijn dood en het was al zo voor ik geboren was. Denk dat mensen zich meer zouden moeten verdiepen in het geloof, oude Scriptures imo. Dan wordt een hele boel duidelijk. blessings
Comment