Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Dit is ook niet normaal. De besye man komt met een ongelooflijke kater de buhne opgestrompeld, verdwaasd voor zich uit starend. "Waar ben ik godverdomme?' En 'waar is mijn booze?'
Hij heeft net de bodempjes leeggezopen op zijn hotelkamer en heeft helemaal geen zin in deze soundcheck onzin
En dan begint ie met dit nummer, uit het niets. Geloof me, dat is een erg lastig nummer, al helemaal om mee te starten. Met zijn .13 snaren
Stevie ray vaughan mensen. SRV betekend niet die rijdende supermarkt"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Er komen een hoop stukken in over wiet en eerlijkheidshalve tstuk voor kristof spriet versta ik ook moeilijk. Tgaat alleszins over tfeit dat wiet duur is en dattie t beter zelf had gekweekt. Favoriete stuk is echter :
Kristof Spriet is wreed tegen de wiet , oj em ziet, pakt uw gewere en schiet, rechte in zen nol , de kogels zijn gin brol, tzijn dr van den armyshop en ze kosten 2000 bolln
Heb veel kennissen die rapten , maar tkaliber van dj 44 buyse en kowlier was en is nog altijd speciaal. Thof van commerce blijft goed.
Hun nieuwsten of 1 ervan is , met thimothee chalamet in de chalet, kzeg wien is da nu were? Aja die kerel van dune , paul atreides . How why and many other things.
Je muhdr s. Truckchofeur . Is ook grappig. Bv stuutjes vlogen door de lucht, salami en bucht. Wat moeilijker te verstaan maar krachtig west vlaams, grappig.
Wie kent ze van vroeger ?
Preuteleute van ant zeetje, zijn die mannen wat bekend in Nederland?
Ng snelle quote van thof : ok ik zegge kust , peize gieder an boten , mo ok ik zegge kust , bedoel ik eigenlijk me kloten
Ganja always does the trick.
- Likes 1
Comment
Comment