Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Toen ik een jaar of 6 was hoorde ik voor de eerste keer Rock 'n' Roll High School van de Ramones en ik was verkocht. Nu ben ik 43 en is het nog steeds mijn favoriete band. Helaas nooit live hebben mogen meemaken, gelukkig wel een aantal concerten van de Heideroosjes bijgewoond waarbij Ramones liedjes werden gespeeld, de zogenaamde Ramroosjes tour.
Hey Ho Let's Go !
En nu wil ik Sedated zijn, ga er eentje draaien...
The Ramones played the Rainbow Theater in London on December 31, 1977. The show became It's Alive, which was released in April 1979. It's Alive is considered...Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
One of my favourites of this album, My Ass is on Fire by Mr. Bungle, off their self-titled debut album. Oh shit, my ass feels hot 0.0"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
Mike Patton! Mike Patton!!
MIKE PATTON!!!!
-
Die van mij ook Takketoelli als ik weer eens teveel sambal gevreten heb
-
-
Provided to YouTube by Sony Music Entertainment Off He Goes · Pearl Jam No Code ℗ 1996 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment Vocal: Stone Goss...
"We are stardust, we are golden.
And we've got to get ourselves back to the garden".
- Likes 1
Comment
-
Ik ben helemaal niet van de electronische, maar sommige dingen pakken mij op een of andere manier.
Kubus & Bang Bang bijv, niet echt uit te leggen waarom dat nu een snaar raakt bij mij
Dan le Sac & Scroobius Pip is dus de shit. Wat een geweldige samples!!!
Luister ook ff de outro, echt geweldig!"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
Comment
-
Geen kinderen, dus ik heb alle tijd
Festivalletjes in de zomer ja, vooral die in mijn stadje! Erg mooi feestje
-
Ja die ken ik, waren afgelopen editie helaas op vakantie anders waren we weer gegaan. "Vroegah" deden we min. 4 festivals per jaar en tig dancefeestjes. Bijna ieder weekend een feest in een kraakpand. Die goede ouwe tijd Maar het gaat langzaam weer de goede kant op, krijgen weer wat meer vrijheid om te gaan en staan waar we willen.
-
Ik ben wel eens in Amsterdam in kraakpand feestjes terecht gekomen. Manmanman wat ik daar allemaal meegemaakt heb!!
Van die hardcore punk metal grunge feesten
-
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
Comment