Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
DYNAMO!!
Daar is er weer eentje van bet beste festival ooit!
Ik kwam ze toevallig tegen in een tent terwijl ik op zoek was naar bier. Ze speelden dit hele album geloof ik.
Mijn eerste echte introductie in de Black Metal. Goeie muziek alleen die kleren en dat geschmink is niks natuurlijk.
Crowdsurfen!!! Er was een dikke duitser die alleen maar mensen omhoog gooide, die heeft nog een biertje van mij gekregen. "Coole sache" zei die toen, weet ik nog goed!
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
MON THE BIF!!
Geweldige band, enorm productief.
Super live!!
Album: Puzzle (2007) Lyrics: Come on baby do you think it's good to feel Like I'm lying here swimming in memories I fear God because everything dies babe Got..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
Nog eentjeBiffy Clyro's video for 'Who's Got A Match' off the album Puzzle - available now on Roadrunner Records. Download now on iTunes: http://smarturl.it/biffy-puzz..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
Die solo's....
Manmanmanman
Die outro
Manmanmanmanmanman
Dat ontzettend zware tussenstuk
Manmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanman
Geniet van je favoriete video's en muziek, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 2
Comment
Comment