Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Bont en blauw, gekneusd en geschaafd, hongerig naar meer...
Een van mijn gaafste moshpits ooit!! Ze openden het Dynamo festival, was voor mij een nog onbekende band.
Na thuiskomst direct de cd gehaald!
Een kleine 3 minuten brute metal
EnjoyGet to the Gone Static-X Machine 2001 ________________________________________ I own no rights to anything in this video footage. All rights belong to Static..."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Voor de Belgische vrienden, het Coronalied!
Tja....
Geweldig initiatief met 100 BNN om iedereen een hart onder de riem te steken #CORONALIED"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Op elke rommelmarkt kun je voor heel weinig heel veel muziek vinden.
Ik kom daar graag, alleen is dat nu even niet meer he...
Ik heb ook een paar koffers met singels en LPś, en maxi singels, maar ik vind dat digitale toch wel fijn hoor.
Ik stel wel eisen aan de kwaliteit, ook van de apparatuur waarop ik dat afspeel. MP3 is toch altijd iets kaler dan een echte zwarte plaat, ookal heb je alles op 320kbps of hoog vbr.
Nadeel is dat ik vroeger nog weleens ongelukjes had. Zo is er eens een liter etsvloeistof over een stapel LP's gegaan, en dat is gewoon het einde, game over voor een hele stapel.
En dan de krassen, de tikken. Wat zacht geknisper heeft z'n romantiek, maar een tik kan ik niet verdragen.
Je kunt proberen de speler schuin te zetten, dan springtie wel over een kras heen, maarja da's ook niet alles.
Ze zijn trouwens ook best breekbaar die ouwe singeltjes.
Comment