Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Last edited by WittiW; 12 September 2020, 20:52.
- Likes 1
Comment
-
Video niet beschikbaar.
Dus op YT zelf gekeken, maar geen gezoen @2:10 Ik vraag me af of het wel hetzelfde filmpje was, maar het was hoe dan ook erg leuk
-
ik krijg nu ook een YT error. Ik ga die site nooit begrijpen, en zij mij ook niet. Ik heb al minimaal 10000 keer aangegeven dat ik niet premium wil....
Dizzy Gillespie And The United Nation Orchestra. Een reeks van 10 op youtube. Ook met held Steve Turr, Airto Moreira. nou eigenlijk alles in die band is geniaal.
-
Comment
-
Idd, heb je al eens van "Youtube Vanced" gehoord? Het blijft nog steeds Youtube uiteraard.. Maar dan wel zonder reclames en je kunt elk filmpje op de achtergrond blijven afspelen.
Mijn irritaties voor YouTube zijn door Vanced een stuk minder geworden... Het is als het ware gewoon een soort van YouTube Premium, maar dan gratis.
-
Ik zal eens kijken. Youtube premium wil ik alleen al niet omdat youtube daar veel teveel mee adverteert. Ik word zo moe om eerst 3 cookies weg te klikken en dan nog wat opdringende reclame. Internet was zo leuk rond het jaar 2000...
-
Comment