Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
- Likes 2
Comment
-
Moet altijd denken aan john digweed , in de film 'groove' bij rave platen. Ging toen naar veel feestjes op schitterende locaties, en er was toch altijd wel magie toen in de lucht.
-
Ik probeer nog steeds regelmatig naar feestjes te gaan, de kinderen zijn oud genoeg om alleen thuis te blijven. Helaas gooide Corona roet in het eten en liggen de tickets nu stof te happen.
-
Mss ook iets om terug op te pikken na lange tijd , je brengt me op ideeen , ooit komt er een eind aan corona he !
-
Blauwe meisjes zijn erg spiritueel erg diepe tekst dit
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Vooral Head heeft zichzelf verloren ja. Prima dat je iets gevonden hebt waarmee je van je verslavingen afkomt, maar om nu in elk interview de predikant uit te hangen.... enorme afknapper vind ik dat.
Dave Mustaine is tegenwoordig ook zo eentje, erg jammer.
En dat voor zo een verdorven club.... religie mogen ze van mij afschaffen, alles.
Wel grappig dat Head iets fictiefs nodig had om te slagen, het zit allemaal in het koppie
-
Dat wist ik niet, wss zaten ze zodanig ver dat ze wat dieper zochten maar met religie blijf je ook hangen, kom je ook niet ver ja afschaffen die meute en dieper gaan zoals hier, vragen WIE er wil zien, introspectie had nog niet door die lyrics vind zulk onderwerp wel beter in elkaar steken en klinken, Manson is hier ook goed in zijn teksten gaan veel dieper dan wat eerst erg oppervlakkig lijkt
Wel goed toch als ze zichzelf verbeteren op die manier maar de ego trap is wnr je de predikant gaat uithangen ja , denken dat je meer weet en beter geworden bent dan de ander. Weet nu wel niet Head zijn standpunt of overtuiging maar die mannen v Megadeth kun voor mijn part niets verkeerd doen, zijn gwn te goed maar kan wss wel ne afknapper zijn ja kan ik best begrijpen
-
-
Dan heb ik een mooie voor je Rietslang : A Perfect Circle met Judith en Tool met Wings for Marie 1 en 2.
Maynard is de zanger van beide bands; en Judith Marie is zijn moeder.
Judith krijgt een beroerte waardoor ze in een rolstoel belandde. Maynard had altijd een beetje een aversie tegen het geloof van zijn moeder, en kon het totaal niet trekken dat het geloof van haar juist gesterkt werd door de verlamming. 'Wil van god' en dat soort onzin.
Heel mooi verteld in 'Judith'. Maynard is echt pissig,steengoede tekst!
Later had Maynard er meer vrede mee, en na 27 jaar overleed zijn moeder Judith. Ongeveer 10.000 dagen, vandaar de titel van het fantastische album van Tool.
In Wings for Marie beschrijft hij dat hij er vrede mee heeft enzo, erg mooi.
ls er gvd iemand is die het verdiend een engel te worden is het zijn moeder!
Hier is geen lyric video van (?)"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 2
Comment
-
Hell ik post deze nog een keer, moest er vroeger niets van weten, maar als je het vergelijkt met bvb hedendaags geklaag a la Bruno Mars zijn think I wanna marrie u, just say I doooo..hondengejank! bitch please!! en ander briel wat ze 10x draaien op een dag.. weet je wel hoe leuke muziek klinkt, geniaal in elkaar steekt en respect voor, al gelijk hoe het voorkomt, never forget u my man Elton!
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
Comment