Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Comment
-
Rap en Trap zijn twee verschillende hip-hop stijlen, Trap is zeg maar meer underground en zogenaamd stoerder. Daarna is het natuurlijk helemaal uit de hand gelopen met de drill-rappers, je weet wel die 14 jarige gastjes met messen die bijna even groot als hun zijn.
Dit is geen vrouwtje die je een dagje mee neemt naar de Ikea, al mag ze wel een nachtje komen slapen, als ze daarna maar weer heel stilletjes en ongezien vertrekt.
-
Dat is alleen maar uiterlijk vertoon. Lijkt mij een lief aardig meisje
-
-
- Likes 4
Comment
-
Kijk, dit soort info vind ik nou super!!
Bedankt Joop
Lekker
-
Slome Joop zou eigenlijk forum DJ moeten worden.
-
Cherry Oh Baby, een van de nummers waar bij mij de liefde voor muziek mee begon, in de uitvoering van UB40 dan. Later kwam ik er achter dat er eigenlijk veel leukere versies zijn dan die van UB40.
Deze uitvoering, niet de originele, maar wel van de schrijver van het nummer, Eric Donaldson samen met The Upsetters.
De uitvoering van The Rolling Stones vind ik ook erg leuk.
- Likes 1
Comment
-
Volgens een oude Rocker is deze uitvoering van Peter Tosh beter dan het origineel, zelf wist ik niet eens dat het een cover was Ik ben het wel met hem eens.
- Likes 1
Comment
-
Chuck Berry: https://youtu.be/nZ6cbTL4JU8
-
Als je de cursor onderaan zet en dan weer een nieuwe link plaats op dezelfde manier als je deze hebt geplaatst kun je er meerdere onder elkaar zetten. Geen idee of er een max is.
Om ff de vraag van vorig pist te beantwoorden
Comment