In de corona tijd vond ik deze, van de zanger van de Stone Roses, in de zomer, met de ramen open, terwijl ik mn ouderwetse xbox aan het ombouwen was...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Dacht er zomaar ineens aan... voor mijn tijd, net als(bijna) alle andere muziek waar ik nu fan van benOfficial video for Transmission by Joy Division.Stream Joy Division's greatest hits here ▶ https://lnk.to/JoyDivisionHitsAYSubscribe here ▶ http://youtube.c...
Comment
-
En dit nummer met een zelfbedachte taal is ook wel leuk, dit nummer was gemaakt, om, te laten zien dat italianen alles leuk vinden dat naar engels klinktRemastered original sound and upgraded video quality.
Comment
-
Nog even een tearjerker van stevie. ik wil niet uh, te veel achter elkaar posten of zo hoor. maar dit is wel een mooi nummer , met een boodschap... ik vind het echt verschrikkelijk dat hij zo jong is overleden, alleen als ik er al aan denk hoe goed hij was, en dan door een helicopteroongeluk zo word weggenomen, echt verschrikkelijk... Hij zat zelfs op de plaats van Eric Clapton, een van de 2 was dan zowieso weg... die man verdiend zn eeuwige roem. Staande OvatieStevie Ray Vaughan - Life Without YouRecorded Live: 9/21/1985 - Capitol Theatre - Passaic, NJMore Stevie Ray Vaughan in the Paste Cloud: http://www.pastemaga...Last edited by MightyVap3r; 6 April 2024, 17:19.
- Likes 1
Comment
-
Dit nummer van een van mn favoriete bandjes heeft me een keer een nacht door een hele nare paddo trip geleid.Ik liep al rond met de telefoon in de hand om de huisarts te bellen, toen ik het eindelijk deed was daar natuurlijk niemand aanwezig midden in de nacht, maar na enkele uren werd ik toch weer mezelf, Ik moest wel naar dit nummer blijven luisteren en in beweiging blijven, ik had echt het idee dat mn mind los in mn hoofd zat en dat ik die daar in moest houden of zo. sindsdien doe ik nog alleen aan microdosen... ja ik vind het nu gewoon niet meer zo leuk, toen ik jong was was er nooit iets aan de hand, maar nu ga je gewoon te veel nadenken.
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Het gaat snel tegenwoordig en we komen steeds meer onzinnigheden tegen in de maatschappij. Maarrrrrrrrr! We zijn blij dat we het hebben meegemaakt toen en koesteren de gedachten als trofeeën achter glas in de prijzenkast. Beetje lyrisch doen.
Ja jong simpeler. Meer buiten komen ook. Ken het telefoonnummer van de vaste lijn van mijn beste kameraad nog steeds uit het hoofd. Vraag me niet naar het gsm-nummer van mama of papa.
Ja, ik weet, is eigen schuld. Ik zwijg al 😀
-
Ik zeg het niet snel, maar in dit geval vind ik het origineel toch beter dan de Reggae versie.
Het enige wat ik jammer vind van het origineel is dat het nummer te kort is, dat had op zijn minst twee keer zo lang kunnen zijn. Het nummer is zoals het nu is net als sex wanneer je het al heel lang niet gedaan hebt. Het begint rustig en loopt al heel snel op naar een climax. Super geil, maar veel te kort.
- Likes 1
Comment
-
Ik heb hier een uur naar zitten zoekenProvided to YouTube by Universal Music GroupThe Dayz Of Wayback · N.W.A.Efil4zaggin℗ 1991 Priority Records, LLCReleased on: 1991-05-28Producer: Dr. DreProduc...
- Likes 1
Comment
Comment