Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rappen enz

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rappen enz

met zijn allen tegen 1? joswa dat is niet waar, als je mij probeert te dissen, stamp ik je in elkaar, ik ben een moordenaar, op verbaal gebied, die jou met zijn woorden, helemaal kapot schiet.
    en weet je hoe dat komt? jij hebt hier niks ingebracht, post wat over computers en de politieke macht, owja en ook nog wat laffe nep textjes uitbraken, kerel volgens mij kun je de strijd beter staken.

waar het hier om gaat dat begrijp jij schijnbaar niet, nou ik zal het maar vertellen het gaat om kweken en wiet.
    en als je daar nog niet over mee kan praten, moet je eerst nog heel veel leren of dit forum verlaten.

weet je wat het verschil is tussen jij en ik, als ik wil spitten spit ik als pis uit me pik.
    en dan niet een paar regels zoals ijsco al zegt, gast dat is toch zielig vind je jezelf niet heel slecht? in rappen, spitten op vele plekken als een waterval, die zijn woorden laat vallen op de kant en de wal, en niet meer ophoudt, maar jij blijft vastzitten als een stok hout, achter de rotsen in de beek, echt makker, op rap en kweek gebied, ben jij nog een leek.
    ik hoop dat ik of iemand je in de kiem smoort, jou text is zo kort als een gezegde, of een spreekwoord.

zegt ie moet eerst ff nadenken met een joint in me bek, kijk mij maakt het niks uit, any time elke plek breek ik je nek, slechts gewapend met mijn laptop, wek ik zoveel agressie op in je lege kop zodat je hart stopt, te kloppen zoals een hart normaal klopt, of hoort te kloppen, echt makker met deze battle kun jij nu beter stoppen.

dit is echt niet serieus, van mij heb je niks te vrezen, maar als je iets wil leren, dan begint dat eerst bij lezen .

peace
    Last edited by hobbyist; 9 May 2009, 22:40.

Comment

Amai hobbyist, je bent net een pro leuk
      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joswa View Post
        pffffffffffffff met ze allen tegen 1 he dat is gemeen kom vanavondt wel met een nieuwe tekst ben nu nog niet stoned dus kan ik niet goed nadenken

Ja sorry man, ik kon het niet laten

Comment

okeej hobbyist deze is voor jou

hobbist Er wordt wel vaak gezegd dat ik niet op mijn woorden let,
          maar t’is maar net hoe je het ziet, want ik verfraai het alfabet
          ik spit feit na feit, en wat doe jij?
          je praat als een aap en neukt als een geit, het word tijd
          dat jij je bek eens gaat houden, door het gebrek aan vertrouwen
          is er geen vriendschap op te bouwen
          niet dat ik dat zou willen
          niet dat ik met jou zou willen chillen
          ik zou niet eens me tijd jou willen verspillen
          aan een homo die als een wijf loopt te gillen
          zo’n homo als jij ben ik liever kwijt dan rijk
          ik word niet blij van zo’n nepkweker als jij en jij niet van mij
          en dat gezeik, net een wijf, ik haal je liever door het slijk
          want dat is wat je verdiend en wat je krijgt

peace
          Last edited by joswa; 9 May 2009, 20:56.

Comment

ja transporteur ik moet hobbyist gelijk geven, je opgeblaze gedrag valt me zwaar tegen, maar komt niet totaal onverwacht, na al deze beledigingen voel je je waarschijnlijk verkracht of op zijn minst aangerand, ja rijms zoals de mijne laten sporen na van buldozerband, ja wie met vuur speelt zijn vingers verbrand, leer hier een goede les uit, weed-rokers zoals wij, wij spuwen buskruit, jij spuuwt stukjes beschuit ,met van die roze muisjes, de toppen aan je plant lijken net puberpuistjes, wij wachten nog steeds op jou reactie, maar het lijkt stil op transporteur zijn redactie nee ik geloof er niet meer in, deze kan je op slot doen, vraag een tekst aan de sint en zet als alle brave kinderen op 5 december je schoen, hier hangt een angst geurke die van jou ons klein lief transporteurke,nee, stop er maar mee en eer je nog is een battle begint, denk dan eerst na en maak zeker dat je wint!
            you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

Comment

josswa de laatste voor jou en dan moeten de mensen op jd maar beslissen wie er gewonnen heeft. het zou mooi zijn als er meer mensen de strijd met jou of mij of andere jd'ers aan durven te gaan anders word het zo eentonig

duss wie durft??

goed joswa komt ie....

ik ben een boertje van het platteland,, er is sprake van miscommunicatie, dit is een misverstand, kerl je interpeteerd het verkeerd, meneer, maargoed, als je het zo wil.....

ik overbrug hier de afstand, duurt ff je wacht maar,, zei het eerder, en je lacht maar, maar ik hou me aan die afspraak, de basis is gebouwd, nu ben ik startklaar, op en top conditie, the underdog op koppositie.

joswa ik ben geen killer maar push me niet, je hebt een grote bek maar geen verstand van wiet.

iedereen doet zijn eigen ding, ik doe het mijne, spreidt mijn winkansen en vis met meerdere lijnen. de tijd van het geinen is voorbij en wederom krijg je weer klappen van mij.
              en met dat gepraat over feiten kan je ook beter stoppen, er staat gineen feit bij dus je shit zal weer gaan floppen,
              je kan echt maar beter weggaan, heel hard op je fiets, want als iemand op je naam searcht, tsja dan vind ie niets.
              ik zal het nog 1 keer uitleggen en 3 keer is scheepsrecht,, je lines worden beter maar ze blijven nog steeds slecht.

kijk je bedoelt t vast goed, maar ik weet toch hoe het moet, ritme is mij gegunt, ik heb tien jaar gedrumt, punt
              en je bedoelt het vast goed, maar vertel me niet wat ik moet, ik kan ermee uit de voeten, de groeten, en ik ben zoek.

gasten dissen,,, maar missen de boot, vergissen is menselijk en oordelen ook,,, ik vergeef t, en je weet, hobbyist is back,,, stabiel en steenvast in deze track,,, hey, aan die vette fucky flows zal het niet liggen,,, dit is brandnew thank you ik heb mijn zinnen, gezet, op deze hollandse nieuwe, zal me benieuwe wat er nu weer word gezegd............................................ ...........................

ik zit hier fijn in het platteland,, genietend van de zon aan de waterkant, ik heb mijn pen in mijn rechterhand, mijn kladblok ligt klaar, het startschot dat gaat,,,

no little joswa's where killed during action

peace

who's next
              Last edited by hobbyist; 10 May 2009, 11:47.

Comment

for fuck sake,
                where is my cake?

kort maar krachtig

grtz

Comment

Comment

een soundbattle? wat is dat nou weer voor woord?,,, heeft iemand op jd daar weleens van gehoord??
                    en een battle is een battle als ik voor je sta,,, zowel verbaal als met geweld, trap ik je in elkaar,
                    en ja spitten op youtube is een leuk idee,,, maar dan komen ze klik klik klik zo aan je ip,
                    adres,, waarnaa ze meteen met een mannetje of zes, binnenstormen en dan nemen ze je mee, of je schatjes waarvoor je al die tijd je best hebt gedaan, bam pats weer een oogstje naar de maan.
                    en als jij denkt dat ik zo niet battlen kan,,, dan heb je het dus mis ik ben al aardig op gang,,,, jou te breken, als een luciferhoutje die knapt tussen mijn tanden, zal je me smeken, te stoppen met droppen van texten die je raken tot je eraan bezwijkt, waarnaa je na de hemel vliegt en toch nog eens terug kijkt, of dit allemaal wel echt is, je knijpt in je wangen en word wakker heel sloom,, stil maar zegt mamma het was maar een droom,

ik zit hier fijn in het platteland,, genietend van de zon aan de waterkant, ik heb mijn pen in mijn rechterhand, mijn kladblok ligt klaar, het startschot dat gaat,,,

for fuck sake, where is my cake? is alles wat je had bedacht,, ik had van hem en iedereen hier wel wat meer verwacht, maar daar gaat het niet om waar zijn cake is wil ie weten,, nou die heb ik hier gister lekker, zelluf opgegeten.
                    kort was het zeker maar krachtig is het niet,,, maargoed dat word gecompenseert met het verstand van wiet...

groet
                    Last edited by hobbyist; 10 May 2009, 13:16.

Comment

die hobbyist vist en gist, joswa loopt te klage, dreigt met moord maar je weet toch soort zoekt soort stelletje vage.

nepapother ja vast en zeker.., en die praatjes over tof doen in de kroeg? heb je mij vast met jezelf vergeleken.

Comment

Hobbyist wat zit je zo te sazen? met al die domme zever die je zit af te razen.
                        Aan alle mensen met pen en papier; wat doe je hier. Ik verneuk je teks als een geile stier.
                        Trouwens, die wiet van jou is dikke prul, met je dikke muil, dat je sterft aan kanker da's wat ik wil.

Wat is er, ga je wenen als een meisje van tien? Meer als je avatar zal je nooit zien! Alhoewel, misschien...

Met die crap allemaal, je kleine zusje pak'k anaal, ja je hoort het goed, ik hou haar wel zoet, amper 7 jaar en ze weet al hoe het moet.

ze krijgt wat ze verlangt als ze m'n cumshot met haar mond opvangt!

Nou, je zegt tien keer hetzelfde man, met zo'n grote bek maar kleine lul snap'k da je nie neuken kan

*Eerst keer dat ik zoiets doe :p sorry als het te fel is. En ja, k weet dat ik het niet zo goed kan xD*

Peace

Comment

hobbyist heb ik al vaak gehad hij komt er wel aan.. dit keer is knockie die nockie gaat

joswa is back
                          met een hele nieuwe rap
                          dus breng respect of hou anders je bek
                          dissen zijn wij voor geboren
                          dat kun je ook goed horen
                          oorverdovend dat zijn wij
                          dus ben maar blij
                          degene die geen nepkweker is
                          nepkweker zullen wij behandelen als een slaaf
                          dus ben maar gauw braaf
                          dus knockie hou je mond
                          want de joswa veegwagen rijdt weer eens rond
                          je hebt het nu gemaakt met al dat gepraat
                          het zal je gaan ontgelden
                          want joswa komt zich melden

peace
                          Last edited by joswa; 10 May 2009, 21:37.

Comment

sars met je slechte hasj.
                            je denkt je ben de man iedreen weet dat je niks kan.
                            je bent bang voor wat joswa allemaal kan. je praat over cumshot ik geef jou die headshot.
                            kom nog een keer spitte dan ga ik je nog een keer dissen dan zul je weer achter het net vissen 343 joswa komt jou kisten daar valt niets over te twisten.
                            kom dan hier gek dan geef ik je die trap op je bek of recht in je nek dan heb je die blauwe plek kom ik een 2e keer en je dan bombardeer want 343 krijgt de eer

je zegt ''Eerst keer dat ik zoiets doe'' dat valt te zien je houd het alweer voor gezien

peace
                            Last edited by joswa; 10 May 2009, 21:38.

Comment

hieperdepiep HOERA er is er eentje jarig het is joswa
                              de eerste van jullie die ik recht voor z,n bek sla
                              ja man moet toegeven vind het heel dapper
                              jij haalt zeker de eerste prijs in mindervaliderapper
                              hier kun je beter stoppen dit word helemaal niks
                              haal een formulier en schrijf je in voor de pararapperolympics
                              ik durf te wedden daar zal je gerust niet opvallen
                              er lopen daar wel meer mensen rond zonder ballen, of zonder kloten
                              als je op dit forum wil scoren, mag je nog lang hopen, zoek op ebay en vraag aan snoop dog of hij zijn teksten aan jou wil verkopen.
                              net als van die thaiweed ben jij de lichtere soort je roept hard maar er is niemand die je hoort, jij slaat een vlieg dood en noemt het dan moord,
                              ik zeg niet dat je teksten geen leuke woorden bevatten
                              maar ik noem dit eerder duitseslagher dan rappen
                              mss moet je smorgens eens wat peinenburgerkoek happen want je teksten zijn zo snel als 2 racende slakken, die uit de bocht gaan
                              stop met deze shit en zoek jezelf een echte baan
                              voor mij is dit enkel een hobby
                              het geld komt zo ook binnen vraag dat maar aan knockie
                              ik heb het echt niet nodig om mensen uit te schijten
                              maar als een pitbull zal ik wel van me afbijten, je kop volledig uit elkaar rijten
                              ik hou persoonlijk niet zo van geweld en agressie
                              maar val je me aan en in vergelijking is apocalyps now maar een tekenfilmpie
                              nu moet ik gaan ik moet er toch een keer mee stoppen
                              ben al benieuwd naar je volgende flop die zal floppen
                              dat was niet mooi van mij eigenlijk een beetje stout
                              groetjes uit zeeland, de ballen, peace out

grtz
                              Last edited by prorider; 17 May 2009, 10:04.
                              you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

Comment

Joswa die denkt ik kom het overnemen,
                                maar in het echt komt hij in de problemen
                                De mensen van het forum willen hem slaan
                                dus joswa als ik jou was zou ik maar weg gaan.
                                gooi jezelf weg, alsjeblieft, strax wordt je door ons in de prullenbak getieft (schrijf je niet zo maarja:$)
                                dus joswa, ik leer jou je lesje,
                                en hobbyist en ik vermoorden jou met een mesje

peacee keep it up

Comment

Bezig...
                                X