Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik spaar mp3's op mn pc...beetje overdreven...het is nu uitgelopen tot 700 gb, als je dat wat zegt.
Ik luister heel erg breed..hierdoor gaat mijn voorkeur uit naar experimentele dance georienteerde muziek.
mvg
jeffer
Hey Jeffer, ik denk dat we elkaar wel verder kunnen helpen, ik luister voornamelijk dance muziek ( electro minimal techno ) ook heb ik nog veel andere muziek stuur me anders even een prive bericht met je msn adres ofzo ?
Ik denk dat ik niet andere muziek luister dan normaal,
maar mijn muzieksmaak is erg breed,
van 2pac tot aan oude klassiekers zoals queen
paar goede:
3 doors down - kryptonite
fort minor - remember the name
hoobastank - the reason
2pac - in the air tonight; hit em up; changes e.d.
dream evil - chosen ones
@ Zion: Ik zal al zeker aanwezig zijn op dour, voor een festival met goede reggae en drum& bass ben ik direct verkocht. Het spijtige is dat het oogstseizoen na de festivalperiode valt
Nog goede reggae artiesten: Max Romeo, Israel Vibration, Black Uhuru, U-Roy, Yellow Man, John Holt.
@ Zion: Ik zal al zeker aanwezig zijn op dour, voor een festival met goede reggae en drum& bass ben ik direct verkocht. Het spijtige is dat het oogstseizoen na de festivalperiode valt
Nog goede reggae artiesten: Max Romeo, Israel Vibration, Black Uhuru, U-Roy, Yellow Man, John Holt.
Het is inderdaad spijtig dat we geen zelfgekweekt buitenwietje kunnen meenemen. Maar dat is nog geen reden om lekker high te zijn gedurende 4 dagen
Ik ga ook zeker naar dour!!!
En mss dat ik men shiva wel net op tijd ga kunne oogsten en drogen
En voor de dr dre en reggae fans heb ik hier nog een specialleke:
Lutan Fyah op den still dre riddim, big one!!!
Comment