Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Phew, beetje vanalles eigenlijk, ik ben een muzikale alles-eter, van Jazz, Blues, Soul, Tribal, Folk, Fusion, World Music, Dub, IDM, Reaggae, Ragga, Ska, Jungle, Breakcore, Dubstep, D&B, Goa (old school), Ambient, Hip/Trip Hop, Downtempo, verschillende soorten electronische en psychedelische muziek, Experimental, Psychedelische Rock, Spacerock, Classic Rock, tot verschillende soorten Metal, zelfs sommige klassieke muziek kan goed zijn om stoned naar te luisteren.
Hangt van de stemming af, de laatste tijd vooral veel Jazz en Fusion, gelijk The Cinematic Orchestra, Eric Dolphy, Heliocentrics, Mr.Scruff, Mahavishnu Orchestra, enz...
Music and Weed is bliss!
Nu ben ik naar Conquering Lion - Code Red (Wild Apache Mix) aan't luisteren, lekker jungle reaggae nummerke.
Blijkbaar komt m'n smaak toch niet echt overeen met de meesten hier.
Om het spectrum aan stijlen hier een beetje te verbreden heb ik nog een leuk liedje van The Speedfreak: Ganjasex.
I'm standing alone on the cliffs of the world.No one ever tends to me.Sitting alone, covered in rays.Some things are so my mind can breathWaiting is hardFuck...
Ja Kyuus is inderdaad goede muziek om op te blowen, ook Comets on Fire, Djam Karet, Farflung, Fu Manchu, Gong, Hidria Spacefolk, Ozric Tentacles, Mammatus, Orbit Service, Kingston Wall, Hawkwind enz. zijn ook nog goede spacerock groepkes.
-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
Comment