Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitvoerder, titel, ... gezocht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Uitvoerder, titel, ... gezocht

Korting op 420shop
    Eergisteren hoorde ik op de radio (radio contact plus) een zalig relax liedje.
    Adhv de tekst de uitvoerder/songtitel proberen vinden via google, maar niente. Ook op de homesite van de zender niks te vinden.

Ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn met dat probleem, dus daarom deze topic: kunnen we elkaar helpen liedjes terugvinden/stoefen met onze kennis/...

Ik steek dus maar van wal:

Een vrouwenstem zong:
    'If I have words to say for you ...'
    en wat later
    'I will make last this day for all times"

Voor zover ik mij kan herinneren was er weinig instrumentale begeleiding. Het liedje riep wel een soort tropisch strandsfeertje op, niet met bongo's en al, maar wreed relax.

Klinkt ongetwijfeld redelijk vaag, maar bon.
    Als iemand zou kunnen helpen: mijn eeuwig respect.

Re: Uitvoerder, titel, ... gezocht

geen idee..

maar ik heb wel hetzelfde probleem! toen ik in China was, half tot eind april in 2007, werd daar de hele tijd een nummer gedraaid en dat is echt sentiment geworden. helaas kan ik geen chinees en heb ik dus ook geen idee wie het is en hoe het heet. het nummer stond sowieso in de top 5, maar het is verdomd moeilijk om een hitlijst in het chinees te vinden..
    Als iemand dit nummer kan vinden ben ik je eeuwig dankbaar!

Comment

Ik denk dat het het liedje If i had words is van scott fitzgerald en yvonne keely,
      Nice love song from 1977 with a litte reggae touch. Good quality, DVD source.

Grts
      Daniella
      Last edited by misty; 11 October 2009, 21:27.
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Zalig! Bedankt.

Geen idee Skafe.
        Misschien kan dit helpen:

China Top 20 on Top40 Charts. Top40-Charts.com provides music charts with hot hits from all over the world, like US / UK Albums and Singles, Bilboard Chart, Dance charts and more. Read the latest music news on rock, pop, country, jazz, rap, hip hop and more, get ringtones and lyrics....

Comment

Bezig...
        X