Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Magneettherapie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Magneettherapie

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,


    Voor ik begin wil ik dat je even dit leest http://www.kristijn.com/?subpage=44.


    Eigen menig.

    Na 3 dagen ongeveer voelde ik de zuurstof tot in elke uithoek van men lichaam.
    Je energie neemt dramatis toe en geloof het of niet ik magnetiseer zelfs men weed, maak tog niks uit.

    Hopelijk reageren jullie positief want ik doe het toch.

    Grtz Me

    #2
    Re: Magneettherapie

    ah eerste aanzet is gezet. ben benieuwd naar de reacties.

    vind het zelf allemaal heel aannemelijk. loop zelf echter nog niet met een magneet rond.

    grtz

    Comment


      #3
      Re: Magneettherapie

      mooie uitleg maar weer toevallig onvolledige en incorrecte bronvermelding... zou die studies wel eens willen zien.

      dit is dus een correcte bronvermelding voor een betrouwbare studie:

      Winemiller MH et al. (2003). Effect of magnetic vs sham-magnetic insoles on plantar heel pain: a randomized controlled trial. JAMA 290(11), 1474-8.

      dit werkt alleen als je erin gelooft en dan nog... lees http://www.skepsis.nl/nikken.html#noottekst1

      Comment


        #4
        Re: Magneettherapie

        Ja nee ik geef je gelijk over het feit dat je het sceptisch moet benaderen. Maar ik koop geen magnetische dingetjes. Heel simpel ik haal een box uit 1 een hou steeds een magneet in men broekzak geen ziel die dat weet.

        En zoals ik al zei, toe ik het past gebruikte zonder dat ik er opzoek werk heb op verricht voelde ik meer zuurstof in men lichaam. Je zult je afvragen of ik niet ziek in het hoofdje ben maar ben naar het zieknhuis moetten gaan omdat ik geopereerd moest worden en terwijl hebben ze mijn zuurstof in men bloed gemeten en was die tog niet zeker op 99% en dat voor een roker van sigaretten en zowel als van cannabis.

        Sceptici zijn nodig maar ze sluiten zich wel volledig af voor dingen die nog echt moetten onderzocht worden. De hele beschaving is gemaakt door fantasie(creativiteit) het zijn de dromers die de wereld maken en niet de gene die altijd zeggen dat KAN niet en dat GAAT niet. zo is er geen vooruitgang mogelijk.

        Groeten Motion

        En trouwens het heeft in belgie in de krant gestaan, heb al online naar het artikeltje liggen zoekn maar te vergeefs, maar als je is tijd teveel hebt dan kan je steeds bij mij trecht om het eens te lezen ligt hier namelijk bij mij in een map met andere artikelen.

        Comment


          #5
          Re: Magneettherapie

          wil je niet aanvallen hoor , als je u beter voelt moet je het vooral niet laten.
          Een opmerking: een saturatie gemeten in rust was bij 95 percent van de patienten die ik gezien heb tussen de 97 en de 99 zelfs bij longziekte dus dat zegt niet zoveel...

          Comment


            #6
            Re: Magneettherapie

            nee je hebt gelijk! Sorry voor men bonte reactie! Maar hier is een betrouwbare link!




            Groeten Me

            Comment


              #7
              Re: Magneettherapie

              Ach hoe het ook zit als jouw helpt moet je het gewoon doen , kan gerust zijn dat het tussen de oren zit, maar dan nog als je je er beter bij voel waarom niet.

              Greetzz GG

              Comment


                #8
                Re: Magneettherapie

                Oorspronkelijk geplaatst door motion View Post
                Hoi iedereen,


                Voor ik begin wil ik dat je even dit leest http://www.kristijn.com/?subpage=44.

                Eigen menig.

                Na 3 dagen ongeveer voelde ik de zuurstof tot in elke uithoek van men lichaam.
                Je energie neemt dramatis toe en geloof het of niet ik magnetiseer zelfs men weed, maak tog niks uit.

                Hopelijk reageren jullie positief want ik doe het toch.

                Grtz Me

                Vraag me wel af hoe dat voel zuurstof in elke uithoek van je lichaam?

                groetjes belladonna
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X