Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet is verdriet ..... Waarom gebruik jij .!@#$%&

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wiet is verdriet ..... Waarom gebruik jij .!@#$%&

rook voor mn ontspanning en concentratie !
    zonder is gewoon kut.......

nog geen moeite om eens nee te zeggen ooit eens 3 jaar geleden van ene op andere dag gekapt met blowen !
    na 1,5 jaar weer begonnen !
    ik gebruik het niet om mn problemen weg te roken ...... want zoveel wiet heb ik niet ,
    als ik het rook als ik verdrietig ben , wordt ik alleen maar verdrietiger , en versterkt het de gevoelens

grtzz smokeybandit

Comment

Ik blow de ene dag veel de andere bijna niet ,is te zien waar ik mee bezig ben enzo ,vooral om te slapen omdat ik daar nogal problemen mee heb gehad..slaappillen waar ik van flipte doe ik nooit meer een jointje daarintegen doet wonderen

Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

Comment

Yes smokey. Ik verbaasde me er al over dat niemand dit zag. Wiet versterkt je gevoel, emotie.
        Ik rook nooit als ik depri ben o.i.d. Dat zou ik zeker afraden.

Begonnen met wiet rond '85.
        Alleen 's avonds ter ontspanning, of als ik zeker weet de eerste 2-3 uur niets belangrijks te hoeven doen.
        Gram of 2 per week heb ik genoeg aan. Ik ben ook graag wakker soms.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smokeybandit View Post
          rook voor mn ontspanning en concentratie !
          zonder is gewoon kut.......

nog geen moeite om eens nee te zeggen ooit eens 3 jaar geleden van ene op andere dag gekapt met blowen !
          na 1,5 jaar weer begonnen !
          ik gebruik het niet om mn problemen weg te roken ...... want zoveel wiet heb ik niet ,
          Problemen gaan niet in rook op je kan ze ook niet wegdrinken
          Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Vaag zeg, ben ik toch de enigste met deze rare afwijking.(kan geen dromen herinneren als ik heb geblowd)
            Niet dat ik het erg vind hoor.
            Enne ik gebruik geen wiet ik nuttig het eheh(klinkt wat minder drugsachtig eheh)
            Greetzz emilio

Comment

gewoon samenzijn met mijn vrienden en dan gezellig blowen
              ik ben maar nog het begin...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emilio View Post
                Vaag zeg, ben ik toch de enigste met deze rare afwijking.(kan geen dromen herinneren als ik heb geblowd)
                Niet dat ik het erg vind hoor.
                Enne ik gebruik geen wiet ik nuttig het eheh(klinkt wat minder drugsachtig eheh)
                Greetzz emilio
                Je bent zeker niet alleen, ken meerdere mensen die hetzelfde hebben. Zou wel eens willen weten waardoor dit precies komt...?
                Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Noman roken om verdriet lijkt meniet relaxed kerel..
                  Als ik dan voor mezelf praat, rook ik meer omdat het lekker is om een knallend wietje te roken, daarom rook ik eigelek ook nieks anders meer, tenzij ik n joint wil en er ligt alleen maar crappy, dan mot t ook maar, maar smoke doe ik om high te worden, en en waarom wil ik high worden, because it feels good

Comment

Volgens mij was ik begonnen uit pure verveling en nieuwsgierigheid...
                    Het begon met ik ga dit maar 1x doen!
                    Tja, daar begon het mee.. Nu ben ik lid van een forum over cannabis..

Stay high!
                    Ik ben nooit sarcastisch..

Comment

Om dromen accuraat te kunne herinneren moet je binnen de vijf minuten na de remslaap ontwaken
                      anders krijg je de indruk dat je niet droomt.
                      Er zijn enkele droomfases die zich minstens enkel malen herhalen per nacht.
                      Ikzelf ben mid-dertig , blow de helft van mijn leven maar had zelfs in mijn jeugd amper herinnnering van enige droom. Ik geloof da tik maar drie dromen herinner. En me voorbereiden psychisch om op tijd wakker t e worden , daar heb ik niet hard genoeg voor blijven doorzetten om to t ene bevredigend resultaat te komen .
                      Kort gezegd , wordt je niet wakker binne de 5 minuten na je droomfase dan herinner je je gewoon je dromen niet , maar je droomt wel
                      dromen dienen om de opgelopen informatie te rangschikken volgens de werkwijze van onze hersenen zelf
                      osne hsereenn wkeern adnres dan we dneken ( geen plagiaat bedoeeld hoor )

Comment

Volgens gegevens blijkt dat 80 % van de dromen negatief zijn, d.w.z. de emoties die je doormaakt in je dromen zijn negatief.
                        Je herinnert je tijdens het wakkere bestaan ook meer negatieve dingen dan positieve, tenminste ik wel.
                        Dus of ik mijn droom nog weet bij ontwaken, doet mij niks.
                        Als mijn interne HDD 's nachts maar ff gezuiverd wordt, vind ik het al best.....

Comment

The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Voor nog brutere rijms

Comment

Last edited by Lord Pierre; 17 December 2010, 08:22.
                              If I had a world of my own, everything would be nonsense.

Comment

deel je kennis is met ons en leer ons ook is wat bij rarawieowie, alle tips zijn welkom hier om niet gepakt te worden lijkt me zo thanx

Comment

Bezig...
                                X