Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom willen vrouwen kinderen???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

waarom willen vrouwen kinderen???

Korting op 420shop
    ik vroeg mijzelf dit eens af, heb t vandaag ook eens voorgelegd aan een kammeraad, hij sloot zich bij mij aan
    . vrouwen willen kinderen, maar ze denken er heel vaak niet bij na.
    mijn filosofie is dat ze kinderen nemen om daar lekker de baas over te kunnen spelen, om ze klein te houden, en
    ze veel aandacht te kunnen geven. mijn vraag is, wat vinden jullie hiervan? ich binn gespannt.
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Re: waarom willen vrouwen kinderen???

Wat doet een vrouwelijke wietplant als die voelt dat het einde van haar vruchtbare periode nadert en er is nog geen bevruchting plaatsgevonden?

Comment

Ik kan alleen maar zeggen,
      GROW UP!!!
      Of verwerk het traumatische verleden dat je moeder je heeft meegegeven.
      Als je moeder graag alleen de baas over je speelde en je klein wilde houden kon je nu niet schrijven en scheet je nog in je broek.(hierbij ga ik er uiteraard wel vanuit dat je dat al niet meer doet)
      En stuur je maat ook meteen ff naar de psych.

Verder gewoon wachten tot je de vrouw van je dromen tegen komt die kinderen wil omdat ze graag jullie liefde wil uitbreiden,en zien dat je alleen maar meer van haar zal houden als je ziet hoe liefdevol en intens ze je kind(eren) opvoed,dan ga je vanzelf het onnozele van je huidige opmerking inzien.

grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Sluit me bij Misty aan ...
        God was never on your side..

Comment

mmmmmmm, leuke reacties tot nu toe.

Comment

Als wij vrouwen geen kinderen willen dan bestonden jullie niet eens.

Comment

hoe lang heb je daar overnagedacht om die conclusie te kunnen trekken belladonna??

Comment

vrouwen willen kinderen, zodat wij als man , het mooie vak als kweker kunnen doorgeven

Comment

vrouwen zijn allemaal kuthoeren

Comment

@ Masterpiece, je hebt een prive bericht.

Bij deze zal ik de discussie weer openen, verwacht wel dat deze discussie verder gaat dan een vleeswaren gevecht tussen de verschillende sekse op het forum
                    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

thanks JD.

Comment

in welk opzicht??? masterpiece??
                        verklaar je nader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Als wij vrouwen geen kinderen willen dan bestonden jullie niet eens.
                          er staat ergens beschreven dat god 'n rib van de man nam en daar 'n vrouw uit maakte
                          dus zonder adam was jij er niet geweest bella

(maar of we alles moeten geloven wat er geschreven staat.....!!! )
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik vind het belachelijk dat dit gesprek begon met zo een rare vaststelling,
                            zijn wij niet diegenen die trachten de vooroordelen over drugsgebruik een hand toe te roepen?

Waarom begin je dan PPlantje met zo een zwakke vraag? Die je zelf tracht om te vormen, zodat je de vrouwen hier op dit forum op je nek krijgt?
                            Je kon beter beginnen met de vraag van: Wat vinden jullie dames van kinderen? en hoe ga je met deze gevoelens om?
                            of zoiets.

Ikzelf ben voor alle duidelijkheid nog steeds een man.
                            (jong volwassen kerel voor de dames die het woord man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evel_smoker View Post
                              Ik vind het belachelijk dat dit gesprek begon met zo een rare vaststelling,
                              zijn wij niet diegenen die trachten de vooroordelen over drugsgebruik een hand toe te roepen?

Waarom begin je dan PPlantje met zo een zwakke vraag? Die je zelf tracht om te vormen!
                              Het is en feit dat hier weinig vrouwen zijn en het zou tof zijn als er nog meer vrouwen op dit forum gaan komen
                              Er zijn namelijk veel vrouwen die baat zullen hebben bij cannabis gebruik.
                              Nu is Cannabis roken en Kweken en grotere stap voor vrouwen dan voor mannen das mijn erv..
                              Ga je als vrouw zijnde op een forum dan moet je wel tegen een geintje kunnen en gelukkig kunnen we dat .
                              Maar als er dan 1 of andere lul hannes een postje open om vrouwen te kunnen afzeiken , want het is niet zo dat hij echt wil weten
                              waarom vrouwen graag kinderen willen!
                              Tja dan vind ik het niet raar dat het voor vrouwen moeilijk blijft.

Waarom wij vrouwen kinderen willen om dat we de kans krijgen om een kind te voelen groeien in je buik en wat je op mag voeden
                              en alle liefde die je hebt mag geven , er is toch niks mooiers dan met de liefde van je leven samen een kind op de wereld te mogen zetten.
                              Vrouwen willen zorgen liefde geven kind opvoeden.

Oja Vrouwen zijn Kut hoeren. (kinderlijk)

Comment

Bezig...
                              X