Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom willen vrouwen kinderen???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: waarom willen vrouwen kinderen???

Ach ja, als je jong bent doe je maar wat in de rondte....levenservaring moet je nog opbouwen!
    Voordat je serieus aan kids kunt gaat denken, moet je toch echt wat meer strepen op je kerfstok hebben.

Ik was 24 toen ik ging samenwonen, 30 toen ik mijn 1e kid kreeg, heb er nu 3 btw. Ben 22 jaar met dezelfde vrouw samen, waarvan 15 jaar getrouwd. Oh ja, btw eerst huisje,boompje, beestje en de rest voor het gesprek uberhaubt over kids begon!
    Dat vrouwen eerder de kinderwens hebben dan mannen is bekend, maar als je een topic opent om antwoorden te krijgen over serieuze persoonlijke dingen, betekent het alleen maar dat je niet klaar bent; dus voor een vaste relatie en over de rest zal ik maar zwijgen....
    Dus doe je ding en het komt vanzelf of niet, maar jij bent nog niet klaar voor deze dingen denk ik zo.......maar da's mijn mening en wat ik vind is ook weer persoonlijk!

P.S
    Waarom vrouwen kinderen willen.. ik heb de vraag niet beantwoord omdat ik een man ben, dus kan daar niks over zeggen.
    Waarom ik kinderen wilde kan ik wel, maar daar ging het niet om........
    Last edited by ceBep; 3 August 2010, 22:58.

Comment

het is maar een vraag, weet van mezelf wel dat ik daar nog niet klaar voor ben, wil geen kinderen, relatie ook niet echt.
      persoonlijk?? wat is tegenwoordig nog persoonlijk.
      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Een eigen mening is persoonlijk.. tenminste als je het meent en als je erachter staat. Dit is in tegenstelling tot andere dingen nog nooit verandert....

Comment

Voortplantingsdrang is de primaire oorzaak tot het hebben van seksueel verkeer. Echter, bij de mens en naar men aanneemt ook bij de bonodo alsmede de koala vindt ook seksueel verkeer plaats zonder voortplantingsdrang: er is namelijk genot aan gekoppeld.
          Bij nagenoeg alle dieren wordt de voortplantingsdrang echter uitsluitend opgewekt als de vrouwtjes paarrijp zijn (een tochtige koe, een loopse teef e.d.). Anders heeft seks geen zin en is seks uitsluitend verspilde energie. Trouwens, het is wetenschappelijk bewezen dat vrouwen meer behoefte hebben aan seks tijdens de eisprong. Door afgifte van bepaalde geurstoffen, feromonen, zijn ze op dat moment ook aantrekkelijker voor mannen. (Terzijde: ik wilde vroeger feromoniemeester worden, hierin ben ik echter niet geslaagd). Dus de mens congrueert in dat opzicht in een bepaalde mate met de dieren. De mens is echter wel het enige wezen dat seks kan bedrijven in de missionarisstand.
          In een zeer beperkt aantal gevallen, bijvoorbeeld apenkolonies wordt ook seks bedreven zonder voortplantingsdrang. Seks is dan een middel om nader tot elkaar te komen of de rangorde in de groep te bepalen: het alpha-mannetje heeft de meeste seks. In dit geval is seks dus wel functioneel. Zelfs bij monogame dieren laten de vrouwtjes zich vrij vaak bevruchten door alpha-mannetjes. Voordeel hiervan: de vrouwtjes hebben een zorgzaam niet alpha-mannetje en het nageslacht heeft de genen van het sterke alpha-mannetje. Uitgeslapen wezens de vrouwtjes, niet waar? Kunnen wij mannen wat van leren.
          Ik heb ooit een documentaire gezien van een kolonie chimpansees. Alpha-mannetjes ontlenen hun vooraanstaande positie aan de hulp van toekomstige alpha-mannetjes. De toekomstige alpha-mannetjes liepen in het kielzog of schuin achter hun leider. Als zo'n toekomstig alpha-mannetje zich de vrijheid permitteerde naast of voor zijn leider te lopen reageerde de leider als volgt: hij schopte, sloeg of spuwde naar het vaste vrouwtje van het vrijpostige toekomstige alpha-mannetje. Hij wilde namelijk geen gevecht met zijn brutale soortgenoot, omdat hij de hulp hiervan nodig had om leider te blijven.
          Het onderwerp ligt dus genuanceerder dan het antwoord op de vraag waarom vrouwen een kinderwens hebben.
          Last edited by Xtreme; 6 August 2010, 16:27.

Comment

Ik ben zelf een vrouw maar ik hoef nu geen kinderen maar goed dat vrouwen zo graag kinderen wil is voorplanting.

Comment

bedankt voor je reactie heshmasterhookah
              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Wat als je als vrouw heel graag kinderen wil en het lukt niet...als je als vrouw zijnde nooit moeder zal worden... wat moet je dan want die verlangens bestaan nog wel
                God was never on your side..

Comment

Last edited by member10463; 17 October 2010, 16:16.

Comment

I am so thankfull to my parents who made my out of love

lucky me

Comment

Volgens mij ligt het gewoon aan onze oerinstinct. Mannen hebben als voornaamste doel zoveel mogelijk vrouwtjes te bevruchten.
                      Vrouwen als voornaamste doel om kinderen op de wereld te zetten en daarvoor een geschikte man te kiezen.
                      Veel mensen zullen het niet toegeven maar uiteindelijk is er iets diep in ons wat zegt wat we precies moeten doen.
                      Das gewoon de natuur

Comment

Last edited by Pariaz; 19 March 2011, 10:46.

Comment

doe mij maar zo veel mogelijk vrouwen
                          gezelig

Comment

Bukake Parias lol.

Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

volgens Paul van Vliet zou de paus ooit hebben gezegd dat "elke geslachtsdaad gericht moet zijn op het maken van leven" ... waarop Paul's reactie was dat je er dan gewoon wat bij kon schreeuwen

Navolgend op dit topic zie ik graag "waarom pissen honden graag tegen een boom" , "hoe kan het dat ik dronken word van 50 pils" en "waarom heb ik de neiging om te krabben als het ergens jeukt".

Sorry hoor PPplantje, vraag dit volgende keer gewoon aan het vrouwmens waar je op dat moment het bed mee deelt
                              Last edited by moreweed; 19 March 2011, 21:55.
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

@ zou de paus ooit hebben gezegd dat "elke geslachtsdaad gericht moet zijn op het maken van leven"

Hoe kunnen die pedofiele dienaars levens maken, ze maken het alleen stuk....

Comment

Bezig...
                                X