Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Europeese Unie
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Erdogan wil nieuw begin in relaties met Duitsland: aanvraag van Turkije om lid te worden van de EU is zijn prioriteit
Keulen verbiedt massale bijeenkomst voor opening grootste moskee in EU met Erdogan als eregast
Gisteren werd nog verboden door Keulen en de overheid dat Erdogan de grootste Europese Moskee mocht openen ,
Dat stond in alle kranten, vandaag vind je in verschillende kranten geen enkele link daarvan terug, van censuur gesproken maar wel :
Protest in Berlijn: Erdogan toont teken van Moslimbroeders tijdens omstreden staatsbezoek
Een omstaander antwoordt met de Grijze Wolven-groet
Hoezo islamisering?
1 ding moet je die Erdogan geven, die heeft dikkere kloten aan zijn lijf dan heel die EU bende vodden bij mekaar.
Ik ga op een obscure manier nog respect voor die kerel krijgen ook al haat ik alles waar hij voor staat!
Comment
-
Die gaat wel heel ver haha. Je zou toch denken dat het een artikel van de Speld isVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Kijk maar is wat Orban ingevoerd heeft in Hongarije. 150 overuren extra per jaar en die hoeven binnen 3 jaar pas uitbetaald te worden, tot een maximum van 400 nu. Waarom liggen de Wever en Francken zo hard te roepen nu? Effe paar weken dat plebs bespelen met wat populistische propaganda en dan terug 4 jaar gerust en de elektriciteit nog wat duurder, de pensioenen lager en langer werken. Met bonussen voor de welgestelden.
Comment
-
Erdogan drijft de spot met EU om bezorgdheid rond migranten: “Als het uur geslagen is, zal ik de deuren openen”
Dus 6 miljard euro kassen, elk jaar half miljard kassen om zich voor te bereiden op toetreding Europa.
Het paard van Troje is geen geschiedenis, het is zeer actueel. Laat die mongolen van de EU het verstand krijgen om die omhooggevallen koransnuiver zijn kalifaat in wording nooit in de EU op te nemen.
Comment
-
QnQ exactly, ik was nog aan het denken we hebben een nieuw ijzeren gordijn nodig aan de Bulgaarse grens en op de middelandse zee in Griekse wateren.De enige manier om die blijvende dreiging in te dijken.
Algerije ook al? Das toch Noord- Afrika! Daar hebben we zelfs geografisch geen band met.
-
-
Lagarde officieel baas van Europese Centrale Bank, die “nood heeft aan meer solidariteit”
Hou u maar vast voor wat komen gaat.
Comment
-
Solidariteit in de zin van het stelen van het ene deel van de inwoners en de toekomstige generaties.
Verschrikkelijk die kliek van eurofielen!Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment