Moet niet gekker worden...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Halalstrand in Den Haag
Collapse
X
-
Ik voel mij onprettig bij religieuse overbedekte gedaantes die absoluut niks bijbrengen dan kosten en last.
Stel je voor dat we de dag van vandaag massaal naar islamitische landen vertrekken, en vanuit onze levensvisie en gebruiken tot in het absurde toe rechten opeisen die 180 graden haaks staan op hun hele cultuur en middeleeuwse ideologie.
Gaat niet lukken denk ik.
Comment
-
Ahja, geef hun een strookje van 50-100 metertje strook strand met 10meter bufferzones ergens verafgelegen waar er geen zieltje komt.
Dan hebben ze er geen last van onze Hollandse schoonheden en wij ook geen last van hun gemekker en onze kids zien hun niet wat ze met de schapen of kamelen mee klooit
- Likes 1
Comment
-
Je moest eens weten hoeveel Halal voeding je iedere dag ongemerkt eet.. Langzamerhand drukken ze alles door je strot.
Dat noemen ze dan integreren....
Alhoewel, bij sommige vrouwen (en ook mannen, voordat de tuinbroeken beginnen te piepen )pleit ik voor een Boerkaplicht. Die wil je gewoon niet zien...Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Straks ook een wietstrant waar alleen geblowed mag worden
On topic. Echt belachelijk dit... Het moet van twee kanten komen en tot nu toe zijn wij enkel aan het geven aan de Islamitische gemeenschap... Ik vind een multiculturele samenleving prima zolang 75% van de bevolking autochtoon is of van westerse afkomst. Met autochtoon bedoel ik ook overgroot opa en oma. En een strand splitsen voor geloof is wel geel erg anti multiculturele samenleving. Pffff
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostIk vind het een prima plan.
Een apart strand voor Islamitische vrouwen en mannen.
Comment
Comment