Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Re: Zeitgeist, manipulatie op grote schaal!

Met zo een mentalitijd veranderd er nooit iets, en je moet wel in je zelf geloven natuurijk.

Grtz.

Comment

Ik geloof in de ongekende mogelijkheden van de natuur, de mens, de geest en ga zo maar door. Maar ook in de onbegrensde stupiditeit, met name van diezelfde mens. Ook mijn eigen trouwens...

Bovenstaande opmerking (buiten de meligheid om) is een observatie Poffert, die geen reet te maken heeft en niet zegt over mijn eigen mentaliteit. Het belangrijkste deel staat bovenaan trouwens : dat het gehele zeitgeist-document (dus alle drie de delen) een monumentaal is zijn, en die kunnen bijdragen aan het opstarten van discussie.

Wat we nodig hebben is helaas geen discussie, maar aktie.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Tijdgeest, arm beest.........................................morg en hebben we een andere tijd.

Neem de Veda's, bestudeer deze, dan vervalt de nood tot een tijdgeest.
          Als je geen zin hebt in dikke boeken en ander geneuzel, denk dan zelf in de hoop dogma's buiten dat denken te houden.

Alhoewel, dat is futiel denken voor velen.

Kennis is van alle tijden, al het andere is dwaasheid van het nu...............

Alaaf, HJM
          Last edited by HJM; 31 January 2011, 03:29.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

The Zeitgeist Cult - "If you don't have a better solution then shut up!"

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Deze gasten verdienen van mij een dikke pluim, yes men we can

Grtz.

Comment

Bezig...
              X