Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leidt blowen tot geheugen verlies?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Leidt blowen tot geheugen verlies?

uhmmmmm............
    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dokkie View Post
      dat maakt cannabis, voorzover bij mij bekend de enige kruid waarmee ik dus controle heb over mijn korte termijn geheugen. ik denk effe hardop hier: in ons korte termijn geheugen is maar plaats voor 7 verschillende informatie pakketjes. En doormiddel van cannabis beslis ik zelf wanneer mijn korte termijn geheugen wel of niet voledig werkt. Ik beslis namelijk zelf wanneer ik cannabis nuttig, waardoor ik meer controle heb over wat en waneer ik wel onbewust toelaat in me kortetermijn geheugen. Informatie wordt uiteindelijk, na eindeloze herhaling in het korte termijn geheugen, een blijvende herrinering in het langetermijn geheugen.
      Het effect dat cannabis invloed heeft op ons korte termijn geheugen is dus best bevrijdend. Want terwijl ik wel gewoon deel neem van deze maatschappij... kan ik doormiddel van cannabis vervelende repeterende propaganda, reklame en andere indoctrinatie onbewust ontwijken, omdat het zich op dat moment niet kan nestelen in mijn kortetermijn geheugen.
      HELD!!!! Ben het er helemaal mee eens, dokkie, ik ben benieuwd hoe je over me tracks denkt ik rap daar ook over! Couldn't agree more, en idd als ik geblowed kan ik mezelf helemaal verliezen in iets interessants en dan werkelijk het van alle mogelijke invalshoeken bekijken, en dingen die me niet boeien gaan heerlijk langs me heen...
      Punt is gewoon wat Floeperd ook al eerder zei, cannabis stelt je in staat ff uit je egotrip vol zelfmedelijden te stappen, je frustraties en irritaties en mislukken van relaties, werk, rekeningen, los te laten, het grote plaatje te zien, en in te zien dat je persoonlijke problemen best meevallen... En zo is er ruimte om te kijken en na te denken over dat wat er echt toedoet....
      Pz
      Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 16:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keza View Post
        wat bedoel je met een tijdje 1 maand? 2 maanden?
        of korter

wil niet dat ik vergeet achtig wordt
        De wetenschap zal anders beweren, ik heb mijn eigen wetenschap, op basis van gevoel, kennis en ervaring.

Ik zal er eens op letten maar grofweg als ik enkele dagen stop heb ik er al bijna geen last meer van.

Dont worry, gebruik het goed, je gevoel weet wel....

B.

Comment

Bezig...
        X