Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

net weer veiligheidsraad geweest in belgie....
    we mogen nog steeds niet naar onze familie toe
    na zeven weken krijg ik dit niet meer uitgelegd aan mn zoontje die ondertussen denkt dat zn godmothers hem niet willen zien, elke keer als we een speeltuin zien begint hij te huilen, we mogen geen balletje gaan trappen, niet spelen op het strand (je zal maar aan de kust wonen), ik ben mn werk kwijt omdat mn rug aan gort ligt, dubbele nierinfectie achter de rug, ik kan niet naar de neurochirurg hoewel ik soms uitval heb van mn linkerbeen(verlammingsverschijnselen), alle cursussen die ik ging volgen afgelast door de vdab (werkloosheidsdienst in vlaanderen)...
    door die rugproblematiek en niet naar de arts kunnen heb ik ondertussen een tramadolverslaving...
    i fucking hate my life atm
    en dan nu de positieve kanten:
    ben een moestuintje begonnen, er staat nu groene munt, marokkaanse munt, lavendel, citroenmelisse, rozemarijn, compacte tijm, rode en gele kerstomaatjes, uien en winterprei
    mn zoontje heeft leren fietsen, het is me gelukt om chirurgische maskers naar een bevriende dokter in de USA te sturen( die krengen is moeilijk aan te geraken dezer dagen)
    de relatie met mn vrouw is door de lockdown (raar maar waar) beter geworden
    en twee van mn dames staan ondertussen in voorbloei...

Dat was het zo een beetje...
    ik moest het effe allemaal kwijt sorry daarvoor

Comment

• Rikikie
      Rikikie commented
      Editing a comment
      Sterkte Kerel en vergeet niet na regen komt zonneschijn
      En indien je woonachtig bent in een van onze kustgemeenten mag je wel degelijk met u zoontje gaan spelen op het strand

• Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Ben blij voor u dat ge uw gevoelens hier ff kwijt kunt. Wat ik lees is dat ge nog lang niet zijt uitgestreden! Sterkte kerel!

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Je hebt die munt toch niet in de volle grond gezet he ?

screenshot_64-1.png

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Goed op tijd voor de volgende ronde, dat dan weer wel

• Ganjax
      Ganjax commented
      Editing a comment
      Vertel dat tegen de nabestaanden.

QnQ

Comment

• Ganjax
      Ganjax commented
      Editing a comment
      Ik heb zo eens in de voortuin van me huis vroeger zo'n plantje gezet.

• Gijsch
      Gijsch commented
      Editing a comment
      Lekker man, en dan met de bosmaaier de boel een beetje in bedwang houden! Lekker geurtje!

• Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Ik heb dat 10 jaar terug ook is in me tuin gezet
      nou ik heb heel de buurt voorzien het komt soms gewoon tussen de stoeptegels omhoog .
      Het ruikt inderdaad wel lekker nadat je met de maaier erover bent geweest.

Rikikie nee hoor al weggestuurd geweest enkel wandelen geen putje graven of zandkasteeltje maken

Comment

QnQ bedankt voor die info, ik wist dat frambozen en die soorten dat deden maar van munt niet, ik begin dan ook maar net met die moestuin.
      ik zal ze morgenvroeg in een pot zetten, en die bieslook moet ik regelmatig snoeien neem ik aan( lijkt me een grassoort )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kustbeest View Post
        Rikikie nee hoor al weggestuurd geweest enkel wandelen geen putje graven of zandkasteeltje maken
        Dat zal weer afhankelijk zijn per gemeente (en blauwe vriend ) dan want een maat van mij is in Oostende gaan spelen met zijn kinderen op het strand en daar werd geen probleem van gemaakt (hij en zijn 2 kids)?

Comment

BB13gmju.img.jpeg

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Tis gelukkig niet oceaanoverdraagbaar
            Die komen zich nog flink tegen daar

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Niet alleen daar , maar hier gaan ze ook nog wel een klets tegen de oren krijgen !!

Zo heel slim zijn ze hier ook ni , alles wat ze via den media in ons strot proppen , klinkt niet echt geloofwaardig meer !!

• beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment

94978571_152259736334654_7769494503005618176_n.jpg

Comment

LMAO daar gaan ze weer...

Sadiq Khan Blames ‘Structural Racism’ For Disproportionate Coronavirus Deaths Amongst Minority Groups

Comment

• Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Rascisme is wel degelijk een ding, en structureel. Komt in alles voor, dus ook coronabestrijding. Niks nieuws nee

• Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              Whut? op zo'n domme comment geef ik niet eens een inhoudelijke reply, zou zonde zijn van de moeite .
              Jij hebt het artikel niet eens gelezen...

Het verspreid zich ook van mens op dier

Coronavirus vastgesteld bij nertsenfokkerijen in Noord-Brabant: https://nos.nl/l/2331784

Onderzoek naar corona bij katten van zorgmedewerkers met covid-19: https://nos.nl/l/2331883

Het virus lijkt zich makkelijk te muteren
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

• kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Klopt, SARS virussen komen waarschijnlijk bij de hoefijzerneusvleermuizen vandaan. Maar om over te springen moet het toch muteren Gijsch, of heb ik dat helemaal fout?

• Gijsch
              Gijsch commented
              Editing a comment
              Niet per definitie.

Zo'n virus kan altijd al prima in staat zijn geweest om in zijn oorspronkelijke vorm mensen te besmetten, alleen had nog niemand het in zijn hoofd gehaald om zo'n beest in zijn soep te drukken. Daarbij heb je muteren en muteren.

Voor zover ik het heb begrepen werkt een virus net zoals dat spelletje waarbij je begint met 1 zin, die 20 keer doorverteld en eindigt met een heel andere zin.
              Er veranderd regelmatig iets in de RNA van zo'n virus. In principe is dat dus muteren, alleen de eigenschappen van het virus blijven nagenoeg gelijk.
              Niets om je ernstige zorgen over te maken.

Muteren zie ik als iets dat veranderd naar iets dat het eerst niet was en het is nog steeds Sars-CoV-2.
              De reden dat ik hierop aansla is denk ik omdat mensen "muteren" zien staan en zich daardoor extra zorgen gaan maken terwijl het een volstrekt normaal verschijnsel is.

Het griepvirus muteert zo'n 50x per jaar volgens onderzoek, het Sars-CoV-2 virus lijkt zich "slechts" 25 x per jaar te muteren.
              Daarmee lijkt het een stuk makkelijk om een vaccin te ontwikkelen voor Sars-CoV-2 dan dat het is voor de griep.

• kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Mooie toelichting Gijsch 'Muteren' kan inderdaad ernstiger overkomen dan ik het bedoelde.

de originele is inmiddels verwijderd, ik denk dat deze heren doctoren wel een redelijk punt hebben.

Comment

Voor de 2e kamer in Den Haag is een demonstratie bezig tegen lockdown, vaccinaties en 5G
            (alsof 5G daar iets mee te maken heeft, de meesten weten nieteens wat 5G betekent

Ik dacht dat samenscholingen verboden waren nu ?
            Hopelijk gaan er flink wat boetes uitgedeeld worden anders is het hek van de dam en gaan die gekkies weer overal demonstreren.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Gijsch
              Gijsch commented
              Editing a comment
              Zolang ze geen 4G palen in de fik steken vind ik het prima! Daar kunnen ze mooi elkaar aansteken en op die manier de genenpoel een beetje "opschonen'.

95500816_10158083213745690_1926729879538106368_o.png

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              Covid 19(84).

La Belgique...

Inspectie neemt 17.600 ‘chirurgische’ mondmaskers in beslag in tuincentrum, want enkel apothekers mogen die verkopen: “Mag ik mensen dan niet helpen?!”

Mondmaskers vanaf dinsdag te koop in supermarkten: prijs onder 1 euro

Apotheker niet opgezet met verkoop van mondmaskers in warenhuizen. En dus deelt hij zijn voorraad gratis uit

Surrealimse ten top

Comment

• colori
              colori commented
              Editing a comment
              Zo vierkant als het maar kan zijn..

Niet dat die man van de boeketmobiel geen gelijk heeft om het te verkopen, maar sociaal engagement? Gewoon winst gelijk een ander. De flessen alcoholgel van Konings verkocht hij ook voor 7 euro 50 of 95 denk ik. Joris Brams van Konings verkoopt ze aan aankoopprijs met 10 000'en tegelijk aan de zorgsector, 2 euro de fles volgens hln. Hij is nog steeds goedkoop, maar ik moest is lachen met zijn sociaal engagement als ge bijna 400 % winst pakt op de gel. En dat zal met die mondmaskers ni anders zijn. Dan is hij nog steeds schappelijk van prijs, maar tis het geld waar het hem om te doen is.

Comment

Bezig...
            X