Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ik dnk dat moeder natuur het moe is dat al die zogezegde slimme zoogdieren maar blijven pakken en blijven kapot maken en niks teruggeven en terugdoen klimaat naar de klote natuur om zeep.Eigen schuld dikke bult.Steeds meer en meer mensen die steeds meer en meer nodig hebben.En al die rijke stinkers en politiekers staan nu zelfs met hun rug tegen de muur.MET GELD KOOP JE GEEN VIRUS OM.Iedereen voetjes op de grond,geen ontsnappen aan waar zitten ze nu met al hun oorlogen en wapens niks van al die shit betekent nog iets.De wereld heeft dit nodig mijn meningThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 1
Comment
-
sigpic it is just a flower
Comment
-
A 57-year-old doctor who tested positive for coronavirus and who was working in a hospital in the town of Codogno has died.
Marcello Natali had been hospitalised in Cremona before being transferred to Milan after developing double pneumonia.
In one of the last interviews he gave before he was tested for COVID-19, he told Euronews that he had had to work without gloves: "They have run out," he said.
He also said that in Codogno and a nearby town, Casale, 14 out of 35 doctors were in quarantine or hospitalised as of February 28.
Comment
-
IK KEEG NET DIT BERICHTJE VAN MIJNE DOKTER !!
In verband met mijn medicatie dien bijna op is !!!?!!!
Beste,
Ondergetekende is heden de COVID19-infectie aan het doormaken.
Op dit ogenblik ben ik voorzichtig herstellende maar nog uitgeput en in volledige quarantaine.
Het riziv laat in deze uitzonderlijke omstandigheden toe de continuteit van farmacologische zorg te bieden zonder patinten te zien.
Er wordt een speciaal honorarium van 20,00 euro aangerekend dat u volledig terugtrekt van uw mutualiteit.
Op dit ogenblik acht ik mezelf in staat om te proberen deze farmacologisch zorg weer op te nemen.
Hoe werkt het praktisch als u een voorschrift wenst:
1. u schrijft 20 euro over op BE26 0.................................... β MED: βNaamβ + voorschrift βdatum van dagβ
2. dit geldt per persoon die een voorschrift nodig heeft, niet per medicijn.
3. u mailt mij het betaalbewijs
4. na ontvangst van het betaalbewijs, wordt u het voorschrift gemaild en wordt uw getuigschrift voor uw mutualiteit per post verstuurd.
Vanaf wanneer ik opnieuw patinten ga kunnen ontvangen, zal afhangen van het verder herstel van de infectie.
Zorg goed voor uzelf en elkaar en houdt u strikt aan de regels die de overheid heeft uitgevaardigd om dit beestje onder controle te krijgen.
Uw dokter Jeff
Vriendelijke groet,Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 16:37.
Comment
-
Dat is ook nogal een omslag, zaten net nog St.Patricks day te vieren daar in overvolle pubs.
VK schakelt hoger in strijd tegen virus: leger ingezet en Londen op weg naar lockdown
Comment
-
Voor iemand dit live maps ook erg interessant vindt; https://coronavirus.jhu.edu/map.html
schokkend om dit dag voor dag te zien.
- Likes 2
Comment
Comment