Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en slaappatronen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet en slaappatronen

    Korting op 420shop
    hallo,

    Voor een lange tijd heb ik problemen met slapen, daarom
    gebruik ik sinds kort wel eens wiet voor het slapen gaan en het zorgt ervoor dat ik me erg uitgeslapen voel de volgende dag (en ook voel dat ik goed heb geslapen). Zonder wiet ben ik eigenlijk altijd moe als ik de volgende dag opsta. Is hier een wetenschappelijke verklaring voor? Heeft wiet een positief effect op je slaap patroon?

    #2
    Re: Wiet en slaappatronen

    Wetenschap weet ik niet, maar wiet is een verdovend / slaapverwekkend middel in principe. Slaperig word je er dus van, relaxed ook, dus goed slapen zal je wel. Kan zijn dat daardoor je slaapkwaliteit beter wordt en dat je daarom de dag nadien beter uitgeslapen bent (ook omdat je minder last hebt van omgevingsgeluiden en minder moeite hebt om in te slapen).
    Een positief effect, tja, daar kan je over discussieren. Als je lichaam gewoon wordt om zo relaxed en slaperig te worden vooraleer te kunnen slapen zou het kunnen gebeuren dat je niet meer kan slapen zonder, dat zou ik ten alle tijden vermijden. Je kan eens zoeken wat het probleem is met je slaap zonder een remedie te gaan zoeken. Ik heb er soms ook last van, meestal is het ofwel temperatuur, geluid, slechte matras, zorgen/stress of gewoon niet op je gemak zijn.

    Grtz
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment


      #3
      Re: Wiet en slaappatronen

      en ik gebruik het ook om te slapen echt waar ben blij dak nie de enige ben die het doet

      wat het vban lij is dat ik me te veel opjaag in sommige dingen en daar dan wakker van lig en te denken erover , maar alsi k 1 tje gerookt heb dan denk ik niet meer en tchill ik gewoon dus ...

      Comment


        #4
        Re: Wiet en slaappatronen

        Slaapstoornis-en-cannabis
        Last edited by Jointjedraaien; 5 December 2010, 17:03.

        Comment


          #5
          Re: Wiet en slaappatronen

          Van weed slaap je echt goed, vooral van de zuivere indica's, zoals Kush, Northern Lights enz... Het is al eens gebeurd dat ik weed rookte en omdat het een overwegende Sativasoort was, dat ik er ook niet van kon slapen. Een echte aanrader als je weed wil roken om te slapen is Big Buddah Cheese.

          Comment


            #6
            Re: Wiet en slaappatronen

            2 posten over zelfde onderwerp http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...=slaapstoornis
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X