Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door EerstekamerlidView Post
Welke mongool heeft er nou Facebook?
euh...ikke heb geen Instagram , Twitter en sinds januari 2020 ook al geen Whatsapp meer...Ohja, ik heb ook geen IPhone maar een Microsoft mobieltje die inmiddels alweer 5 jaar oud is.
Er zijn al 25 moordaanslagen gepleegd op trump is dat al in de media geweest nee
die explosie in beirut heeft idereen gezien en op de media gezien
maar ondertussen in de maand augustus zijn er nog andere explosie geweest maar wereldwijde media liet niks weten
zie foto
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Dat de media selectief is in berichtgeving is toch altijd al zo geweest? Dagelijks gebeuren er zoveel dingen in de wereld.
Niet alles is bijzonder genoeg om te publiceren. Dagelijks sterven er 24.000 mensen aan hongersnood. Krijg je dit in het nieuws te horen? Neen, weet je waarom? Ik wel.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Ik ben het volledig met je eens. Maar volgens mij was dit de bedoeling van het opzetten van dit topic...iemand met een beetje verstand weet donders goed dat het uit de hand gaat lopen. En als laatste: er is niemand die mij moet vertellen dat ik wakker moet worden...zonde van dat high effect van mijn jointje.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Comment