Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De opmars van China

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De opmars van China

Korting op 420shop
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Re: De opmars van China

als china de een kind politiek loslaat komen ze vruchtbaar landbouwgebied te kort ,en natuurlijk met een ramp jaar met een mislukte oogst is het makkelijk ergens nog wat grond achter de hand te hebben.ken zelf rozenkweekers die ook die kant opgegaan zijn.ze betalen bijna geen belasting want ze zorgen daar voor werkgelegenheid.voedsel gaat het helemaal worden in de toekomst.

Comment

het werd eens tyijd . de werelddeal is dat geen enkele natie zich mag bewapenen op uitzondering van de USA zodat ze altijd de waakhond/politieagent kunne blijven spelen. de bewapening die de americianen in de ruimte hevbben met gammastraling e.a. tuig getuigt van de dominantie van de verenigde '(kuch-kuch) staten. het werd eens tijd dat die 'americanen' het bewind uit handen geven , die staten hebben alleen maar geprofiteerd van wereld's voorraden en amper iets bijgedragen , veto hier ,veto daar. ignorance kan niet blijven hoogtij vieren ; die rotamerikanen vebruiken de helft van alle olie voor de laatste 65 jaar , smerige dieven zijn het ik ben blij met deze evolutie (hopelijk worden de patentrechten ook aangekaart Montesat en consoorten om van te rillen) goed nieuws alleen spijtig dat alles enkel gezien wordt in economische termijn , de natuur dient om uiitgebuit te worden en voor de grote naities hoort eigen vollk ook bij de natuur , zie naar de USA (voorbeelden genoeg)

Comment

Wat ik uit mijn bronnen heb vernomen zal er in 2026 de 3de wereld oorlog uitbreken tussen China en Amerika.
        ik kan dit niet met concrete feiten op basis van documenten onderbouwen
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

de natuur dient om uiitgebuit te worden en voor de grote naities hoort eigen vollk ook bij de natuur
          ghehehehehe eerst die drug gebruikende mexicanen eruit .reefer madnes

Comment

In May 2009, the US owed China $772 billion
            geithner says US insolvent

from lew rockwell: The U.S. government is insolvent. Who says so? Timothy F. Geithner, the U.S. Secretary of the Treasury. Geithner sent a letter to Congress on Jan. 6, 2011 asking for the debt limit to be raised. If it is not raised, he warned, the U.S. will default on its debt. In his words:

"Never in our history has Congress failed to increase the debt limit when necessary. Failure to raise the limit would precipitate a default by the United States.
            Wie weet kan China fluiten naar hun geld...

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            Als afrikaans-regionale topper natuurlijk best een interessant land, maar qua groei en BNP een schril contrast met bijv Turkije en andere veel grotere spelers. Zou het met de goudvoorraad te maken hebben ? Andere grondstoffen ?
            Ik weet niet hoeveel goud er in ZA in de grond zit, maar het lijkt me aannemelijk dat de grondstoffen van ZA zwaar meewegen.
            Als je al kijkt wat de goudprijs de afgelopen 10 jaar heeft gedaan: http://www.goldprice.org/gold-price-...ear_gold_price
            Dat is niet niks, bijna 5 keer in waarde gestegen, dat rendement zie je op de aandelen markt niet terug!

De ECB en de FED blijven geld bijdrukken zonder dat er goud reserves of dergelijke voor in de kluis liggen (De ECB heeft dacht ik 10% van het totale geld in omloop als goud in de kluis liggen)
            De dollar word met de dag minder waard, goud en zilver blijven maar stijgen...
            Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

http://jessescrossroadscafe.blogspot...=Google+Reader
              Last edited by moreweed; 20 January 2011, 23:43. Reden: oeps..
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Mooie post moreweed.

Ben het met je eens, edelmetalen stillen de honger niet. Wat het voor Nederland gaat betekenen, we zullen het niet zien. Alhoewel we het relatief goed doen snap ik een ding niet.
                Het begrotingstekort van Nederland was 90 miljard euro, de VVD was de partij die het meeste wilde bezuinigen, namelijk 30 miljard. Maar dan loopt het tekort nog op tot 60 miljard.

Max Keiser: Crash JP Morgan - Buy Silver!

Wat betreft deze campagne, de zilverhandelaren spelen er natuurlijk goed op in en ze varen er goed bij.

Stability? Who do you think you're kidding, Mr van Rompuy? - Nigel Farage

Last edited by Jointjedraaien; 20 January 2011, 16:48.
                Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

voor de actuele schuldenberg van de USA kun je hier kijken . met wat klikken vindt je ook andere landen en zul je zien, Nederland is een handelsland met een zeer goede balans. ik ga morgen pas die hierboven beschreven info volledig tot me opnemen . gewoon even aanvullen. grtz

Comment

Het is nog veel erger, ze hebben een redelijke hoeveelheid cannabis zaden van de beste genen bij een erg goede zaden bank gekocht, en zullen waarschijnlijk binnenkort onze markt volledig overspoelen.
                    Verpesten ze onze markt volledig. Ik zou het niet nemen

Grtz, HJM
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

welke elektrische auto zal met dezelfde accu en gewicht het verst rijden.a met koperenspoel b met zilverenspoel?

Comment

#JD : leuke filmpjes idd, als je zulk soort dingen interessant vind om te volgen is deze link wel een uitblinker : http://www.chrismartenson.com
                        Last edited by moreweed; 20 January 2011, 23:41.

Comment

@TT In de audio wereld bleken zilver spoelen alleen in de hoogste frequenties iets op te leveren.
                          @MW Je moet er wel van houden de chineesjes, we hebben ze jaren afgedaan als pinda, pinda, lekka, lekka. En toen alleen goed voor babi en shit spullen, maar ze laten ons nu een poepje ruiken
                          En het zaken doen met die figuren gaat net zo makkelijk als met Hollanders. !!!

Grtz, HJM
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

zilver is heel handig om een heel hoog magnetischveld te genereren,als het veld maar sterk genoeg is kun je het zelfs gebruiken om uranium te .ijken,met zilver heb je gewoon minder verlies als je er stroom doorheen jaagt.maar omdat koper veel goedkoper is gebruiken ze dat ervoor.voor elke groote oorlog stijgt altyd de vraag en dus prijs van allerlij metalen.je wil natuurlijk niet zonder grondstoffen voor wapentuig zitten.

Comment

Nee idd, dat zou heel sneu zijn... sta je daar op je vliegdekschip met niks dan een verzameling vuurpijltjes...heel genant.

ik zie de krantenkop al voor me : "Mega vuurwerkorder VS"
                              "van onze Wikileaks-redactie : de VS hebben -als voorbereiding op het conflict in de zuid-chinese zee- enkele scheepsladingen vuurwerk ingekocht, onder dekmantel van een brandbestrijdingsbedrijf in Guatemala. Vooral de vuurpijl "graveyard" en de 10 miljoenklapper bleken populair. Recent militair onderzoek toonde aan dat de bewuste rotjesrol perfect onder een F15 gehangen kon worden". De vuurpijl wordt gezien als het chinese antwoord op de VS-strategie van geld drukken. Bij ontploffing veroorzaakt hij instant inflatie..."
                              Last edited by moreweed; 21 January 2011, 17:12.

Comment

Bezig...
                              X