Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De opmars van China

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De opmars van China

Hij had beter een "maag" middel tegen Helicobacter kunnen ontwikkelen.
    Het zelfde verhaal is er over statines als Simvastatine.
    Altijd schijnbaar meedoen met de vermeende macht

Ik hou staande dat geloof een gebrek aan wetenschap is, al moet ik toegeven dat het een wetenschap is om dombo's er met geloof onder te houden
    Je kan nooit weten wat je niet weet, hooguit zou je kunnen vermoeden dat op een bepaald gebied misschien nog wat te leren is. Maar wat je dan leert weet je pas dan

Als je info wil over mineralen en/of metalen spreek je het best met een goudsmid die ook in stenen doet.

Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

on the ground report

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

120.000 mls rebuild engine............................................ .................................
          Sorry, ik heb niet veel op met arme mensen die in benzine slurpende patser bakken rijden die na 120.000 mls gereviseerd moeten worden
          en/of die board kartonnen huizen bouwen in tornado alley.
          Ik heb regelmatig van doen met Amerikanen, maar ik denk dat ze er beter van zouden worden als er wat Chinese logica in hun af en toe volstrekte achterlijke maatschappij wordt gestoken.
          Niet dat China nu alles is, maar America is vaak werkelijk achterlijk.

Mijn Chinese vriend klaagt erover dat hij op straat niet alles kan zeggen, maar hij kan onbeperkt werken en verdienen als archtect. Zijn vader was soldaat en krijgt de rest van z'n dagen een redelijk pensioen, en ook belangrijk, veel respect van de maatschappij.
          Op de TCC hoor je alleen maar geklaag van veteranen en andere afgedankten dat ze van de overheid kunnen verrekken. En nog een schop na krijgen als ze wiet gebruiken tegen de pijn van hun oorlogswonden.

Dus....................................ik weet niet wat wijsheid is, maar angst voor de Chinezen heb ik niet meer dan voor de Amerikanen die er schijnbaar alweer voor zorgen dat wij onze burgers naar Afghanistan sturen om te vechten voor wat zij veroorzaakt hebben. Terwijl ik weet dat je als ex strijder ook hier kan verrekken met je PTSS.
          Ik heb er dus moeite mee naar nieuwe vijanden te zoeken, terwijl de oude niet eens herkend is.

Grtz. HJM

Comment

Voelen = weten, betrouwbare bron: je hart, je geweten..

Comment

Met PTSS is door teveel te voelen het geweten vrijwel uitgeschakeld, zodat je vrijelijk je hart kan volgen

Alaaf, HJM

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Comment

Ik gooi er nog een filmpje bij..

Comment

Last edited by Xtreme; 31 January 2011, 14:32.

Comment

Alsof het volk nog niet genoeg is bestolen...

Tunisian President Steals $65 million in Gold

The ongoing Tunisian riots and demonstrations regarding unemployment, corruption, and poor living conditions that started last December, led to the deposition of former president Zine el-Abidine Ben Ali. Ben Ali and his family fled Tunisia on January 14 with 1.5 tonnes of gold, estimated at around $65 million. French intelligence say that Ben Ali’s wife, Leila Trabelsi, withdrew gold from the Tunisian central bank last week as the protests escalated. The governor initially refused access to the gold; however, conceded after direct pressure from the president. After denied exile in France, Ben Ali and his family re-routed to Saudi Arabia where they were welcomed by authorities.

Has The E(gyptian)CB Been Plundered?

ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero

Comment

ik gaa op reis en neem mee

Comment

zullen we dan maar niks zeggen van de 280miljard die het pentagon heeft uitgegeven aan oplichters ? toch meer een fooi denk ik

Comment

Klopt, maar als je bedenkt dat de Egyptische bevolking het toch wat slechter heeft dan het gemiddelde Amerikaanse huishouden..

Als we dan toch bezig zijn doe ik er een schepje bovenop

Missing Trillions

Rumsfeld Buries Admission of Missing 2+ Trillion Dollars in 9/10/01 Press Conference

On September 10, 2001, Secretary of Defense Donald Rumsfeld held a press conference to disclose that over $2,000,000,000,000 in Pentagon funds could not be accounted for. Rumsfeld stated: "According to some estimates we cannot track $2.3 trillion in transactions." According to a report by the Inspector General, the Pentagon cannot account for 25 percent of what it spends. 1 2
                              Such a disclosure normally might have sparked a huge scandal. However, the commencement of the attack on New York City and Washington in the morning would assure that the story remained buried. To the trillions already missing from the coffers, an obedient Congress terrorized by anthrax attacks would add billions more in appropriations to fight the "War on Terror."
                              The Comptroller of the Pentagon at the time of the attack was Dov Zakheim, who was appointed in May of 2001. Before becoming the Pentagon's money-manager, he was an executive at System Planning Corporation, a defense contractor specializing in electronic warfare technologies including remote-controlled aircraft systems. 3 4 Zakheim is a member of the Project for a New American Century and participated in the creation of its 2000 position paper Rebuilding America's Defenses which called for "a New Pearl Harbor." 5
                              Estimates of the sums of money missing vary wildly. A 2003 report put the amount missing at "more than a trillion dollars." 6

Comment

Bezig...
                              X