Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
heden ik morgen gij, niemand is van schulden vrij.
Collapse
X
-
Re: heden ik morgen gij, niemand is van schulden vrij.
Portugal moet wel, want anders gaat Spanje eraan, en dan Frankrijk ook. Met Griekenland is de toon gezet > "neem een lening of ga naar de knoppen"
In de tussentijd is de overtreffende trap met dit soort dingen(de US of A) maar "kwantitatief aan het gladstrijken" en bonken ze op 15mei tegen het zelf ingestelde schuldenplafond. Er was zelfs sprake afgelopen week van tijdelijke sluiting van overheidsdiensten omdat er iets mis ging met maandbudgetten ofzo ? ik heb het niet helemaal mee gekregen maar het rommelt in het westen, dat staat vast. -edit- hieronder een superfilmpje over wat er gebeurd in de states met betrekking tot hun geldzorgen :
en dan komt het IMF vandaag met de mededeling dat de economie lekker groeit, maar dat die groei niet evenredig verdeeld is. eum .... is er uberhaupt iets in deze wereld wat wel evenredig verdeeld is ?Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
-
Re: heden ik morgen gij, niemand is van schulden vrij.
So what we have here is a government that is spending like a drunken sailorVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment