Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Donald Trump eist geboortebewijs Obama
Collapse
X
-
Re: Donald Trump eist geboortebewijs Obama
"Op het internet gaan natuurlijk de wildste geruchten rond - zo zou Obama misschien wel een robot zijn of een 'alien'. Sommige christenen wijzen op de 'dodelijke hoofdwond die genas' die volgens het Bijbelboek Openbaring 'het beest' (de antichrist) in de eindtijd zal kenmerken"
Wie neemt die Ammi's nu serieus...
En die Trump (lijdt volgens mij aan NPS), heeft zeker nog nooit van Vietnam gehoord, denkt zeker dat het allemaal maar ff vanzelf gaat....
-
doe ik t wel ff obama6.jpg
moet je maar ff die link checken kun je t beter zien....er zijn theorien dat kennedy het beest was, vermoord is, en obama zn reincarnatie is....zou in de bijbel staan, dat het beest van een hoofdwond zou genezen, en iedereen hem zou aanbidden....
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Tot het moment dat grote smurf in het witte huis begint met uitgifte van het 666-dollarbriefje ga ik er vanuit dat hij eigenlijk helemaal geen president wilde worden, en dat telkens weer onderstreepte door aan het eind van de werkweek te roepen :
"Yes! Weekend !"Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Op het moment dat die Trump president zou worden van de VS is er maar een mogelijkheid voor de rest van de wereld en dat is de VS plat gooien.
Ongezouten mening tot daar aan toe, de uitspraken die hij doet zeggen genoeg over zijn achterliggende plannen. Ik kan me nog wel een europeaan herinneren die een boek schreef.
Comment
Comment