Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

100tjes stapelen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

100tjes stapelen

Korting op 420shop

http://www.wtfnoway.com/

Hoe groot was die stapel ook al weer die we net kado hebben gedaan aan griekenland, portugal en ierland ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

extra leningen. Dat betekent volgens mijn boerenlogica nog meer schulden die niet kunnen worden terugbetaald.
    Last edited by Xtreme; 27 July 2011, 11:10.

Comment

Re: 100tjes stapelen

wat zou jij doen?zonder pensioen?

Comment

Als ik geen pensioenrechten had opgebouwd of mijn rechten zouden door mismanagement van mijn pensioenverzekeraar waardeloos geworden zijn, zou ik er in ieder geval niet op rekenen dat de buurman pensioen aan mij gaat betalen. Als ik mijn onbetaalde rekeningen bij de buurman in de brievenbus stop betaalt hij die echt niet voor mij. De euro en de dollar zijn oncontroleerbare monsters geworden. Als je veel euro's of dollars bezit dan zet je alles op alles om die betaalmiddelen in stand te houden. Lukt dat niet dan zit je met stapels papiergeld die nog minder waard zijn dan het papier waarop ze gedrukt zijn.
        Last edited by Xtreme; 27 July 2011, 11:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Als je veel euro's of dollars bezit dan zet je alles op alles om die betaalmiddelen in stand te houden. Lukt dat niet dan zit je met stapels papiergeld die nog minder waard zijn dan het papier waarop ze gedrukt zijn.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Interessante link Dat zilver gemanipuleerd word is al langer bekend.
            Een tijd geleden was er de Buy silver crash JP Morgan Campagne. Ik denk dat de zilver handelaren hier wel slim op in springen.

Zilver en belasting: Kijk de filmpjes op youtube.com/user/SILVERTVdotTV
            Het gaat over de BTW op zilver en iemand die een onenigheid heeft met de belastingdienst.
            Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

jaja, doen ze leuk.. wel een staaltje gesprekstechniek van die lui! bah

en de link cannabis - grondstoffen nounou

Comment

Physiek zilver/goud loopt niet weg dus gewoon wachten tot we weer hogere prijzen krijgen. Kan even duren maar komt met deze economie vanzelf ...
                +
                wil natuurlijk geen appels met peren vergelijken,maar wat doet een onsje zilver nu?een romeinse soldaat moest er toch wel effe wat voor doen,hoeveel zilver kan een modaal persoon nu inslaan van het surplus van zijn inkomen?juist dat is nu het gekke.toen de btw op zilver verhoogt werd naar 19% vond een paar dagen daarnaa een zolderopruiming plaats bij een bekend veilinghuis,als dat geen voorkennis is dan.....
                Last edited by Weedy; 27 July 2011, 19:17. Reden: Dubbelposting

Comment

Als je beleggingszilver koopt dan kun je beter zilveren munten kopen. Over zilveren maple leaves munten is geen btw verschuldigd. En de kosten van het "munten" zijn te verwaarlozen. De kwaliteit is dan wel geen fleur de coin, maar het gaat niet om een verzamelobject. Alleen het zilvergehalte is relevant.

Comment

Edelmetaal blog

Beleggen in zilver en goud
                    Last edited by Jointjedraaien; 29 July 2011, 21:58. Reden: Gekopieerde tekst verwijderd

Comment

Heb de site ff bij me bladwijzers gezet.
                      Heb je gekopieerde tekst ff verwijderd, de website zelf leest wat fijner
                      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

las ik laatst toch iets over dat BTW-heffing op zilver ontweken (of in elk geval teruggekregen) kan worden ?

Het had iets te maken met dat BTW door de consument betaald dient te worden, echter dat niet gesteld kan worden dat een edelmetaalkoper zomaar aangemerkt kan worden als consument > hetgene wat gekocht wordt wordt namelijk niet geconsumeerd maar in het overgrote deel van de gevallen gaaf en als een geheel weer doorverpatst. Daarmee zou de koper "handelaar" zijn en BTW kunnen terugvragen. Finesses weet ik niet maar de gedachtengang vond ik wel prikkelend...

Comment

MOD of JD : svp sluiten dit topic, ik heb een chatbox-topic geopend waar in de toekomst dit soort topics kunnen worden gegroepeerd (met jullie zegen hopelijk

Comment

Bezig...
                          X