Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amazonewoud is aangeplant door mens, en gebruik van dmt + 10000 jaar oud.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Filosofie Amazonewoud is aangeplant door mens, en gebruik van dmt + 10000 jaar oud.

Korting op 420shop
    Men zei altijd complottheorieen werken niet zonder bewijs, hoe meer men zoekt hoe meer men vind. Op quantumniveau zelfs binnen in ons is het de waarnemende eigenschap van de mens die iets creeert, veranderd of verwijderd. de neutron bestond niet tot men de theorie bedacht en ernaar op zoek ging.

ons zicht is beperkt, net zoals het heelal nu 13,8 miljard jaar oud is , enkel omdat het heelal te snel uitdijt en ons vermogen als mens nog tekort schiet. diep in een atoom is het te pixelachtig, onzichtbaar, (nog) onbestaand.

evolutieleer zegt alles word beter, sterker, door evolutie. in de praktijk hebben mensen gemiddeld 144.000 fouten in de genetica, en ziet men aan oude tempels een niveau die achteruitgaat ipv vooruit.

verder kom je altijd tercht bij dezelfde mensen, pseudo wetenschappers noemen ze ze .

de truc is om open van geest te blijven, en niet ism evolutieleer en het omgekeerde te zeggen, het kan niet dat dit door hen gebouwd is want ze waren 100procent zeker zo geevolueerd.

Rome is 2000 jaar geleden meest gedocumenteerd, en onze kennis er over is zo schraal. vergeten en teruggevonden.

cargo cultures tonen mooi aan , hier vertrekt een raket, 100 km verder jagen ze met pijl en boog nog.

en dan wat wiebelen vd aarde, gekend doorheen de eeuwen , bij ons in het jaar 1958 maar herondekt dacht ik, precessie waarbij er extremen kunnen ontstaan in natuur, iets kosmisch samen met onze vervuiling ook ja. zonnenmvlammen of tsunami 's die op geen enkele statistiek voorkomen maar wel waar bewijs van is. precessie is om de 72 jaar maar is niet enkel boosdoener alleen, vergeten hoe dit noemde.

graham hancock zijn boeken, nu die netflix ancient apocalypse, de manier waarop ayahuasca gevonden is tss 100.000 plantsoorten, iedereen ziet hetzelfde, het kan dingen genezen die je niet vroeg maar je word als het ware uitgelezen en het gaat waar nodig, net zoals antibiotica ongeveer maar helemaal anders.

hij heeft nog maar enkele sites op de wereld getoond, de wereld staat vol van bewijs.

neem nu een paar stormen zoals helene onlangs, x 100 . dan 100 jaar natuur , na 1000 jaar niks meer terug te vinden, en na 10.000 jaar op microscopisch vlak niks meer. dat en koolstofdatering is zo belachelijk ook op veel vlakken.

halveringstijd van koolstofatomen uit een stok die men vind in de pyramides, of gewoon op het zicht uit lagen sediment, en steen kun je nooit dateren. 10 jaar geleden hebben ze waardes herbekeken, en hier en daar een komma op moeten schuiven .

perfectie zou er moeten zijn na miljoenen jaren evolutie, die is er niet. kennis van het verleden ook niet, energie en water zouden vrij moeten zijn. psychotrope middelen geen drugs noemen, maar eruit leren. bij problemen mensen rond je krijgen die er iets van kennen, en je verstaan en helpen.

ik kan blijven gaan. het verleden kennen, het heden beleven, de toekomst ontdekken. punt 1 en 2 staan niet op punt. filosofie standaard op school, en de creerende kracht van onze geest leren kennen op nr 1.

Daarom ancient apocalypse op netflix, er zijn honderden andere waar nog niet over gepraat word, hij probeert het breed te houden ook..

vele vragen over dmt, wat bang eigenlijk ook.

wat obsessief voor mij, net als graham hancock , kan ik niet echt loslaten.
    Ganja always does the trick.

evolutieleer zegt alles word beter, sterker, door evolutie. in de praktijk hebben mensen gemiddeld 144.000 fouten in de genetica, en ziet men aan oude tempels een niveau die achteruitgaat ipv vooruit.
    Die originele theorie had wel iets van dat, maar het is feitelijk flink anders.
    Evolutie is een spel van grote aantallen; hoe meer er gemaakt wordt, hoe groter de kans is dat er iets verandert in het proces of de uitkomst. Evolutie kan ook betekenen dat je een waterslakje bent, en dat jouw nakomelingen steriel zijn en nooit meer kunnen voortplanten. Dan sterft die tak van de boom uit.
    Dat gebeurt dagelijks!
    Wat er overblijft, heeft die aanpassing niet en kan dus wel kindjes krijgen. Ik zou het liever zo willen stellen: de evolutieleer laat zien dat niet elke fout een probleem is, maar dat de dieren met de minste problemen in hun habitat, de beste kans op overleven hebben.

Als mijn kinderen kiewen ontwikkelen, dan kunnen ze onder water ademen. Da's handig, als ze in water zouden leven. Maar dat doen ze niet, dus zullen ze doodgaan. Dat is evolutie, maar niet per see in de manier waardoor het beter wordt en sterker.
    Veel mensen die kritiek hebben op de evolutieleer zoals die tegenwoordig beoefend wordt, die leven in het verleden en beseffen niet dat diezelfde theorie al duizenden keren veranderd is.
    Het is bewezen dat het Y-chromosoom van mannen steeds korter wordt en dat de kans bestaat dat we over 50.000 generaties geen man of vrouw meer kennen. Ook dat is evolutie, en er moet iets geks gebeuren om dat te stoppen (we kunnen het kunstmatig langer maken en dat proces omkeren, trouwens).

Oude tempels vergelijken met de hedendaagse is een goede, vind ik. De mensen vroeger, zochten iets wat werkte, maakten het beter, en alleen het beste is blijven staan. Over 1000 jaar zal dat voor onze gebouwen net zo zijn; ze zullen ons roemen om onze capaciteiten en onze bouwkwaliteit, maar vergeten daarbij dat er bijvoorbeeld in Rome een kleine 150.000-200.000 huizen stonden en dat alleen de huizen die begraven zijn gebleven, de tand des tijds hebben doorstaan, en slechts delen daarvan.

Koolstofdatering is vervangen door strontium en andere elementen, omdat we inderdaad zien dat dit niet helemaal betrouwbaar was. Ook hier, lijkt men te leven in de 1980-er jaren als het gaat om theorie vs. werkelijkheid; er zijn inmiddels vijf of zes manieren om dingen te dateren en als die allemaal hetzelfde zeggen.. Dan hebben we een concensus. Dat is een ding in de wetenschap, maar ook onderhevig aan veranderingen als methoden verbeteren.

The common descent podcast vind ik wel een aanrader voor je, die gasten presenteren leuke studies en leggen uit hoe archeologie en paleontologie werken, welke toolbox ze gebruiken en hoe ze die toepassen. Zitten ook leuke stukken over planten tussen!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ik had een ellenlange tekst , gsm valt uit en tekst weg , kom wat slecht nu . ik ga morgen opnieuw proberen

Comment

ik ga wat neerpennen om morgen over uit te bouwen , ik ga het nooit zo goed kunnen uitleggen 2x , typisch .

2 online vragen

​​​​​- start hoeveelheid c14 om bepalen van uiteindelijk vervallen naar c12,basisvraag.
        - nucleaire aspect veranderde hoeveelheid c14 in de wereld ( toekomst c14 dateren word zeer moeilijk.

variabelen in de methodes maar een fout in de basis ervan, ongekend nog. iets kosmisch mss?

de 6 methodes dacht ik overlappen elkaar niet ofwel in ouderdom ofwel in onderzocht materiaal en foutmarge daarin, waardoor ze onbruikbaar zijn t.ov. elkaar?

ook als er zelfde principes toegepast worden in elke methode , bv verval, en er is iets mis met de startwaardes.

de c14 meten in boomringen ter vergelijking.

mahabarata praat over oude kosmische oorlogen met nucleaire krachten gebruikt. aliens waarschuwen ons voor kapot maken van ongeziene dingen met nucleaire explosies in het deel die 95% uitmaakt van het ons nog ongekende veld van donkere energie en materie. alsook worden vele nu gezien als gebreken in ons dna eerder gezien als evolutiestappen.

de telomeerkapjes op ons chromosoom 2 is ook speciaal, die laten ons maar 120 jaar worden net zoals in de bijbel staat. men vind daar een plotse bewerking in 200.000 jaar geleden.

maar zoals je zegt ik heb eigenlijk te weinig kennis erover, rn wat ik erover lees is meestal ook biased, laten we de wereld ook mooi verdelen hierover... pro of contra, zonder nuance in beide visies eigenlijk.

dus van dat koolstofdateren 1 verkeerde interpretatie, 1 variabele mis bij de start, en men herziet alles constant.

​​​​​​​de vorige tekst was mooier, ben nog dingen vergeten wederom, sorry.

Comment

Bezig...
        X