Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lach kick?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lach kick?

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me eigenlijk af of een lach kick alleen ontstaat bij onervaren blowers of blijft deze bijwerking telkens terug komen? Ik vindt het persoonlijk namelijk geniaal en super lagge (DEUUUH)
    Zelf heb ik het meerdere keren gehad (nou heb ik eigenlijk niet zo veel geblowed) maar niet elke keer.
    Heet het soort wiet er mee te maken? en zo ja welke bezorgen jou de de beste lach kick?

    Wat is jullie ervaring?

    #2
    Re: Lach kick?

    Heb nog regelmatig lachkicks (ook zonder wiet trouwens, maar dat terzijde). Voor mij werkt een licht sativawietje daar het beste voor, bij voorkeur van buiten.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Lach kick?

      Mijn ervaring met de lachkick is dat er iets heel grappigs in een loop blijft hangen (in me hoofd) waardoor ik niet meer op kan houden met lachen tot ik mezelf dwing aan iets anders te denken. Ik blow al 5 jaar en krijg ze nog steeds soms, maar nooit wanneer ik alleen blow. Dit is niet zo verbazend omdat lachen vooral een sociaal fenomeen is.

      Comment

      Bezig...
      X