Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de gezamelijke factor van de FED, CIA, OSS, Drugs, Goud, rentebesluiten etc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is de gezamelijke factor van de FED, CIA, OSS, Drugs, Goud, rentebesluiten etc

    Korting op 420shop
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,

    Vandaag stuit ik toevallig -vanwege wat achtergrondresearch naar dat hele ESF-feestje, waar ons geld zo lekker uitgegeven wordt- op een heel ander clubje, wat -nou zeg is dat even toeval!- ook ESF heet. NEE, niet het europese stabiliteitsfonds, maar het EXCHANGE STABILIZATION FUND. nooit van gehoord...en da's best apart want iedereen heeft bv tegenwoordig wel gehoord van de FED, hopen mensen roepen dat die beter gechecked meten worden etc etc.

    Wat is er zo speciaal aan dit ESF-clubje ? Volgens de bron (zie hieronder) is het de missing link, de verklaring voor ontzettend veel op zich onbegrijpelijk akties, onopgeloste zaken en aanhoudende problemen. Die ESF zou een amerikaanse overheidsdienst zijn die bij wet in 1934 is ontstaan en nog steeds bestaat. Uitsluitend onder controle van alleen

    de links naar de andere 4 : deel 2 , deel 3 , deel 4 , deel 5


    NOTE : in deel 5 maakt de maker van deze filmpjes opmerkingen over de relatie tussen HIV en AIDS. Dat kan heftig overkomen, en ik sta er ook absoluut niet achter. voor de duidelijkhuid
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Wat is de gezamelijke factor van de FED, CIA, OSS, Drugs, Goud, rentebesluiten etc

      Mijn geluid doet het niet, het is een complot Ff mijn browser re-starten dan maar.
      Ik draai er even een en ga er voor zitten moreweed
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Wat is de gezamelijke factor van de FED, CIA, OSS, Drugs, Goud, rentebesluiten etc

        rofl JD, let vooral ook op de subliminale boodschappen en de ultrakorte shots van naakte ijsberen tussendoor
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        Bezig...
        X