Zie je veel Nederlanders van die service gebruik maken?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gratis automatenkoffie bij de supermarkt
Collapse
X
-
Re: Gratis automatenkoffie bij de supermarkt
en wat is er mis met blue mountain koffie ? Hawaii Kona ? 'n lekker Illy-espressootje sla ik trouwens ook niet af...
maar mainstream-elke-dag-koffie is voor mij toch Kanis&Gunnink, en dan bij voorkeur zo dat er een hoefijzer op blijft drijven.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Ik vind die Smit en Dorlas kopjes nu eenmaal mooi. En daar hoort Smit en Dorlas koffie in. Maar dat zal wel een tic van me zijn. Misschien proef ik het verschil niet eens. Een kennis van mij drinkt uitsluitend Johny Walker blue label. Die kost een vermogen. Ik heb ooit een blue label fles afgevuld met black label: hij proefde het verschil ook niet.
Comment
-
bij mijn supermarkt staat de koffiebak (waar altijd huismerkkoffie inzit uiteraard) naast de vleestoog, nr trekken, koffie trekken en gezellig met koffie wachten op je beurt...
heel europa klaagt da ze nix meer krijgen en enkel moeten geven... xtreme klaagt dat ie iets gratis kan krijgen
hehe
Comment
-
bah, drinken omdat het duur is... drinken doe ik omdat ik het lekker vind, de prijs zal me een rotzorg zijn. Bluelabel herken ik er wel uit (want jaren achter de bar gestaan, ook op toplocaties met fancy stuff), maar als ik kan kiezen neem ik het niet, nee doe dan maar een Talisker of Glen Moray ofzo. Of een lekker choufke natuurlijk
meestal breng ik niet zoveel tijd door bij de supermarkt om er uitgebreid te gaan koffielurken (boodschapjes scoren, als het kan ook 'n telefoonnummertje van een leuke cassiere, en dan wegwezen...-om dan later die avond na de wip te horen : "wil je ook zegeltjes"?)Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Hier staat de koffie gewoon midden in de winkel, tussen de stellingen, naast het kinder-opvang-hoekje-met-tekenfilm-op-mini-tv.
Je ziet er ook meestal wat oudere mensen rondhangen.
Ik sla meestal over, omdat de koffie die er hier uit komt zo g0dvergetengloeiendheet is, dat je wel moet stil blijven staan, want als het er overheen gaat als je een slok neemt loop je een paar lelijke brandblaren op.
Dat stilstaan was ik niet voor gekomen, ik kom voor de boodschappen, en dat is geen uitje, maar een noodzakelijk kwaad.
Comment
Comment